Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Lähes viikko jo kesälomaa takana ja nyt päästään siihen ytimeen mitä lomalla pitää tehdä. Eli lähdetään tyttären kanssa friba.
Viikon saldona uusi Latituden bägi, pari Lunaa ja Zeus.

Tätä voi kyllä suositella kiekkojen kanteluun: https://powergrip.fi/tuote/luxbaglae4/latitude-64-dg-luxury-backpack-e4

Luna myös vaikutti oikein asialliselta putterilta. Zeusta ei oo päässyt vielä oikein kunnolla testaamaan, että onko siitä itelle käyttökiekkoa vai ei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla on tuota frisbeehommaa kohtaan vähän sellainen suhtautuminen että miellän sen liikaa mökkipeliksi vähän kuin mölkky, petanque tai kroketti. Noitakin kaikkia kuitenkin taidetaan jossain päin ns tosissaan kilpailla, joten kyllä frisbeegolf myös kilpaurheilua siinä mielessä on ja noita kisojen koosteita on hauska katsella, mutta silti en oikein itse lajista syty. Ehkä jos antaisi tuolle aikaa ja rahaa, niin voisi enempi innostua.

Etätyön iloja, osa 2.

#33rpm #arcticmonkeys

D8DAD874-D13C-48C6-A447-B7D5C098DB82.jpeg

Minulla on tuota frisbeehommaa kohtaan vähän sellainen suhtautuminen että miellän sen liikaa mökkipeliksi vähän kuin mölkky, petanque tai kroketti.
Se on juurikin näin, ei liikuntaa tai urheilua vaan ulkoilua ja ihan kivaa puuhaa. Pelkkä kävely on tylsää mutta kiekkojen neppailu siinä samalla on jo ihan jees hommaa.

Aina kun menee uusille radoille niin ainakin ensimmäinen kierros menee ihan harakoille.

Mutta on lajissa oma viehättävyytensäkin loppu keväästä tuli aloitettua fribaaminen niin kyllä tekniikka on huomattavasti kehittynyt alkuun verrattuna heitot huomattavasti parempia ja tulokset myös.

Kyllä saa kävellä....
Nyt joku rehutieteellinen puutarha jossa 10km polkuja ristiin rastiin.

Liitteet

• 20200709_170841.jpg
    20200709_170841.jpg
    354,6 KB · Katsottu: 44
Siitä tohtorin pihalle

Jotenki surullista että tuollainen on myynnissä..Onko miehen suoritukset nyt vain liian huonot ja unohdettavissa vai onko kunta niin rahapulassa että tuollainenkin ratkaisee budjetin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom