Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Homo habilis? Joskus muuten suuresti kiinnosti tämä aihe ihmislajin kehityksestä ja olin aika hyvin kartalla kaikkia Australopithecuksia myöden. Nykyjään älyllinen rappio masentavan kokonaisvaltainen. Joskus varmaan olis ollut vakuuttava vastaus siihen kuka tuli puusta alas. Nyt kun mietin niin sutii vaan tyhjää.

Asiaa vähän kaivelin syypää lienee Homo Erectus tai pikemminkin savannien yleistyminen puut loppuivat kesken mikäli artikkeliin on uskominen.

Homo erectukset varmaan silloinkin huuteli eduskuntatalon portailla banderollit liehuen ilmastonmuutoksesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun pitää varmaan alkaa pelaamaan jonkilaista bongaa possu+tohtori liikenteessä bingoa. Tänään ne oli kaupassa.

Ei olisi pitänyt käydä pesettämässä autoa niin ei olisi kaikkia kolhuja näkynyt. Joku saatanan kusirunkkari oli kuskin puolen ovea kolhinut
Ettei menny siinä kun ajoit viimeksi auton montulle.

giphy.webp

Lajin paska puoli on kun kiekot katoaa, nurmikko kasvanut kentällä liian pitkäksi eikä jää jälkeäkään kun kiekko lentää johonkin.

Trimmeri mukaan ensi kerralla taitaa jäädä tällä kertaa kiekko radalle.

Minä olen nyt vähän humalassa. Teki mieli terassille, mutta ostinkin vaan kaksi olutta ja olen ne jo kohta juonutkin. Mitenkäs nämä nousee niin helposti päähän?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom