Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin terassilla ja join elämäni ensimmäisen alkoholittoman drinkin!
Oli muutenkin melko reilu paikka kun hetken seisoin ja räpläsin puhelinta kun en tiennyt kuka naisista oli se kenet piti löytää niin baarimikko kuiskas että koronan takia pitäisi istua. Tuumasin etten ole varma kuka näistä on etsimäni niin sanoi että hänellä on mulle nainen jos ei oikea löydy. Tosin heti perään tuumasi vai miestäkö etsit, se lässäytti hieman ikävästi tunnelmaa.

Jos oisin saanut jonkun juopon seuraksi niin nyt remuaisin kännissä torilla.
Huomenna olisi pitänyt hakea saikkua pääkivun ja huonovointisuuden vuoksi.

Minun vähän tekisi mieli mennä huomenna terassille, mutta vokotti huitelee jossain ja kavereillakin on muuta tekemistä. Semmoiset päiväkännit olisi myös kiva vetää ensi viikolla.
Jos pupissa käyt niin tarkista samalla saapuneet postit.

Hehe.

Kuka oli se kädellinen joka vain tuumasi eräänä päivänä että saatana töihin tässä on mentävä, laskeutui alas puusta ja tähän ollaan tultu.

Homo habilis? Joskus muuten suuresti kiinnosti tämä aihe ihmislajin kehityksestä ja olin aika hyvin kartalla kaikkia Australopithecuksia myöden. Nykyjään älyllinen rappio masentavan kokonaisvaltainen. Joskus varmaan olis ollut vakuuttava vastaus siihen kuka tuli puusta alas. Nyt kun mietin niin sutii vaan tyhjää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom