Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä olen nyt vähän humalassa. Teki mieli terassille, mutta ostinkin vaan kaksi olutta ja olen ne jo kohta juonutkin. Mitenkäs nämä nousee niin helposti päähän?

Juotko ollessasi ylösalaisin?
screen-shot-2013-08-30-at-18-03-55.png

Saatans, pitääkö tota ilmastointihärveliä pitää yölläkin päällä..? Varmaan kolmena yönä putkeen herännyt, kun lakanoissa hikinen enkelinkuva ja tyynyt ihan märkiä. Oikein mukava kömpiä kuselta takaisin punkkaan...

Vanhempi kissa tönäs nuoremman kissan alas raapimapuusta. Talosta löytyy myös kaksi samanlaista nojatuolia mutta usein vanhemman kissa ajaa nuoremman pois siitä minne vanhempi haluaa asettua.

Vanhempi kissa tönäs nuoremman kissan alas raapimapuusta. Talosta löytyy myös kaksi samanlaista nojatuolia mutta usein vanhemman kissa ajaa nuoremman pois siitä minne vanhempi haluaa asettua.
Täällä ei niinkään makuupaikoista tapella, mutta nuorempi taitaa olla välillä mustis. Rapsuttelin vanhempaa sohvalla, niin nuorempi tuli ja puri hännästä.

Poikapaineja toki pidetään päivittäin, mutta molemmilla yleensä omat mestansa huilata. Ja samaan paikkaankin mahtuu, välillä ihan vieri viereen.

Ei ole nälkä, mutta tekisi jo mieli syödä lounasta. Eilen hain pari kertaa eestaas ja puolukkahilloa.

Kohta siis, mustaa kyrsää, tummaa letkua, mustaa jöötiä. Tapolan, tietenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom