Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
B82753E1-8A70-4250-AC3D-0E986DB46215.jpeg

Haluan kuitenkin muistuttaa, että vaskoolin omistajalle meni 15 % saaliista palkaksi lainasta.

Silti aivan tyhjin käsin ei tarvitse palata.

Siikkeri uhosi naukasta juhlan kunniaksi jälleen yhden pullon konjakkia saunan lauteilla.

Tee työtä joka on arvoitus?
Päivän anamneesit luokkaa "sillo kuule 70-luvulla myö juostii poikain kanssa karkuu, ku kuule muutama kaveri suuttu ja jahtas kirveiden kanssa!"

Lisäksi eräs asiakas oli oikeasti todella järkyttyneen/hämmentyneen näköinen, kun kutsuin vo. Yritin miettiä huoneeseen kävellessä, että tunnenko hänet jostain vai mistä ottaa. Asiakas varmisti minulta huoneessa olenko oikeasti lääkäri, koska näytän niin mahdottoman nuorelta :ROFLMAO: Löytyi selitys järkytykselle.

Päivän anamneesit luokkaa "sillo kuule 70-luvulla myö juostii poikain kanssa karkuu, ku kuule muutama kaveri suuttu ja jahtas kirveiden kanssa!"

Lisäksi eräs asiakas oli oikeasti todella järkyttyneen/hämmentyneen näköinen, kun kutsuin vo. Yritin miettiä huoneeseen kävellessä, että tunnenko hänet jostain vai mistä ottaa. Asiakas varmisti minulta huoneessa olenko oikeasti lääkäri, koska näytän niin mahdottoman nuorelta :ROFLMAO: Löytyi selitys järkytykselle.
Siinä on hyvä letkauttaa ettei ole itsekkään varma asiasta mutta on varma että myös hän osaa pitää salaisuuden.

Mä alan vihaamaan ihan kategorisesti ihmisiä.
On vittu taas niin aivokääpää ihan jokapaikassa eikä pelkästään enää asiakkaat.

Mä alan vihaamaan ihan kategorisesti ihmisiä.
On vittu taas niin aivokääpää ihan jokapaikassa eikä pelkästään enää asiakkaat.
I feel you. Yhdestä suunnasta tulee paskaa niin sitten tulee joka suunnasta. Asiakkaat varsinkin on tänään ollut kovin hankalia. Vielä kolme päivää..

Asiakas varmisti minulta huoneessa olenko oikeasti lääkäri, koska näytän niin mahdottoman nuorelta

16 vuotias TET-jaksolla.

"Niin, meillä on nyt lääkäri yllättäen sairastunut itse, mutta tässä olisi meidän TETtiläisellä sopivasti vapaata aikaa..."

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom