Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AV blondiin takana.
Enpä ois tuossa tilatessani tullut ajatelleeksi, mutta kolme kappaletta tulee kotelon mukana. Että kai noilla pärjää..
@Wombut joo, eipä tässä kannata tuon enempää hevostella. Tuokin jo melkein kaksinkertaisesti, mitä alun perin pidin järkevänä. Olis tuossakin varmaan voinut esim. jättää toisen 16 gigaa muistia veks ja panostaa hinnan näyttikseen, mutta ajattelin, jos vaikka innostun koodaushommissa pyörittelemään jotain muistia syövää, niin onpahan nyt.
Onneksi se en tälläkertaa ole minä. Saan kotona makoilla liinassa niin paljon ku huvittaa.
katso liitettä 218443
Ei se haittaa. Routinu varmaan!Tuli lihava olo kun meni riippumattoon ja pjärse osu maahan.
Tuli lihava olo kun meni riippumattoon ja pjärse osu maahan.
Seuraavia kuvia odotellessa...
Kotelo siis vaihtui vielä tähän: https://www.fractal-design.com/products/cases/define/define-r6/blackout/. Varmaan tuokin overkilliä, kun tokko mää näitä osia enempää tuun tuonne tunkemaan, mutta onpahan käsittääkseni ainakin hiljainen. Vituttaa tietokoneiden huutavat tuulettimet :DKattelin että kotelossa useampi tuuletinpaikka ja mukana kaksi tuuletinta + prossun tuuletin, mutta aika varmasti kolmella pärjää toki voihan siihen varuilta neljännenkin ottaa jos tuntuu että ei kolme riitä tai kone käy kuumana.
Mutta unohdit nämä https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...kasa-vegas-mb-magneettinen-led-valonauha-50cm
Ja toki ssd.
Samsung 1TB 860 EVO SSD-levy, 2.5", V-NAND MLC, SATA III, 550/520 MB/S - 158,90€
860 EVO on suunnattu kuluttaja-asiakkaille, jotka vaativat lisää suorituskykyä päivittäisiin sovellusaskareisiin ja raskaisiin graafista suorituskykyä vaativiin tehtäviin. 860 EVO hyödyntää suositun 8www.jimms.fi
Negative, tosin kirjojen lukeminen vähän tauolla muutenkin. Laitetaanpa listalle.onko @-kake- lukenut
Minulla lainassa nyt toista kertaa, ekalla ei mennyt läpi, nyt menee, 2tunnissa olen edennyt jo sivulle 77
Inferno?Söin lidlin pakaste pitsan. Ja nyt mietin miksi ihmeessä joku tuollaista paskaa söisi?
Inferno?
Minusta se kastike on muuttunut. Yhtä tulinen kuin ennenkin mutta jotain mämmiä seassa.Tsek.
Minusta se kastike on muuttunut. Yhtä tulinen kuin ennenkin mutta jotain mämmiä seassa.