Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
4 vuotta olin kyläkoulussa. 1-6 luokilla yhteensä noin 20 oppilasta, kaksi opettajaa. Oli rentoa menoa!!

Mä olin kuus vuotta kyläkoulussa missä yhteensä 20 oppilasta. Ekalla luokalla meitä oli kaks ja tokalle tuli kaks lisää eli neljä ala-asteen loppuun. Kaks opettajaa. Yläasteelle menin keskustaan missä oli oppilaita jo vitusti. Varmaan 30 ikäluokkalaisia ja se oli jaettu kahtia A ja B luokkaan. Lukiossa tilanne normalisoitui kun reisitaskuhoususet ja alaselkätatuointiset lähti amikseen toiselle paikkakunnalle.

Bonuksena sama opettaja mulla kun faijalla 30 vuotta aiemmin :D

Ja ihan normaali musta tuli.

Eiks je.

Je.
 
Vattu. Sain viimein Kontoa (akustiikkalevyä) seinälle, niin nyt toinen kissa luulee ainakin yhtä noista raapimislelukseen. Vähän saman värisiä kyllä, kun nää näiden oikeat raapimisalustat. Pitäs keksiä yöksi joku patentti toisen kaiuttimen päälle, ettei tää pääsis kiipeämään ja raapimaan..
 
@TJJ @Kajsna pitää vielä kommentoida, että eilinen ei ollut sillä, että lekureilla ois noin yleisesti hirveän löysää tai liikaa luppoaikaa.

Työterveydessä meillä (Terveystalo) vaikuttaisivat kyllä naputtelevan asiat koneelle itse.. Mutta ehkä siellä on kuormakin toisenlaista kuin vaikka nyt perus TK:ssa.
 
Mukava herätä välillä muualta, vaikka hyttysetkin inisi korvaan.
 

Liitteet

  • 20200531_100921.jpg
    20200531_100921.jpg
    428,3 KB · Katsottu: 110
Sänkyyn 0100, unta ehkä 130-200 ja 230-500. 25h työvuoron jälkeen kotiin 38min sitten. Ja puhelimen päässä huomiseen.

Aivan mahtavaa.
 
Mulla on ihan järjetön ahdistus. Kuoleman ahdistus. Vielä kun viikko roikkuu löysässä hirressä niin saadaan seuraavat tutkimustulokset. En voi tästä mun somessa huudella, en halua että äiti huolestuu, en voi kauheasti siskoillekaan sanoa ettei nekään huolestu. Silti tekisi mieli huutaa tuskaa maailmalle.
Ehkä teen Lukkariset ja rupean pitämään nykypäivän päiväkirjaa eli blogia.
 
Mulla on ihan järjetön ahdistus. Kuoleman ahdistus. Vielä kun viikko roikkuu löysässä hirressä niin saadaan seuraavat tutkimustulokset. En voi tästä mun somessa huudella, en halua että äiti huolestuu, en voi kauheasti siskoillekaan sanoa ettei nekään huolestu. Silti tekisi mieli huutaa tuskaa maailmalle.
Ehkä teen Lukkariset ja rupean pitämään nykypäivän päiväkirjaa eli blogia.

Onpa ikävää. Odottavan aika on tuskastuttavan pitkä. Ehkä ahdistuksen tunteen voi vaan antaa tulla ja tarkkailla sitä kuten ulkopuolinen. Normaali reaktio ja normaali tunne, kun elämä on uhattuna. Jaksamista :heart: (ja ei ole pakko jaksaa, jos ei jaksa).
 
Vain maalla heräät hyttysen ininään kello viisi aamulla 😴


Heille Skrillexiä soimaan ja itselle korvatulpat?



"Skrillexin biisi “Scary Monsters and Nice Sprites” ärsyttää hyttysiä niin, että ne lakkaavat imemästä verta ja harrastamasta seksiä - jo kymmenen minuuttia riittää saamaan ne sekopäisiksi.


Skrillex oli vuoden 2012 Grammy-gaalassa ehdolla viidessä eri kategoriassa, muun muassa "Paras uusi artisti".
Skrillex voitti niistä kolme: Scary Monsters and Nice Sprites palkittiin parhaana Dance/Elecronica-levytyksenä ja samainen kappale valittiin myös parhaaksi Dance-äänitteeksi.

Jos asiaa olisi kysytty hyttysiltä, olisi vastaus ollut täysin päinvastainen.

Jo kymmenen minuutin Skrillexin soittaminen sai hyttyset niin sekavaan tilaan, etteivät ne meinanneet löytää uhriaan, jota olivat pistämässä.
Kun ne lopulta lähes kolmen minuutin kuluttua pääsivät uhrinsa iholle, ne tekivät vähemmän pistämisyrityksiä kuin verrokkiryhmä, joka oli iskenyt uhrinsa kimppuun puolessa minuutissa.

Seksikään ei maistunut Skrillexin soidessa.
Hyttyset eivät löytäneet paritellessa siipien värinän yhtenäistä tahtia ja seksiä tuli harrastettua viisi kertaa vähemmän kuin pelkistä luonnon äänistä nauttinut verrokkiryhmä."
 
Back
Ylös Bottom