No tuota.... seniorikissasta en osaa oikein sanoa, mutta nuoremmalla on nyt tasaisesti kestänyt reilu 10 vuotta
Furminator-harja on paras! Ottaa pohjakarvaa irti uskomattomat määrät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, pari jotain harjaa täällä on. Kauhea keko lähti kummallakin kertaa, kun tänään harjasin. Pöllyää oikein tuo karva, kun tää toinenkin pakkaa syliin (sen vähintään kolme kertaa päivässä).Furminator-harja on paras! Ottaa pohjakarvaa irti uskomattomat määrät.
Täällä pohjavillat omistavien koirien omistajakin vannoo Furminaattorien nimeen. On kyllä 10/10 tuote.No tuota.... seniorikissasta en osaa oikein sanoa, mutta nuoremmalla on nyt tasaisesti kestänyt reilu 10 vuotta
Furminator-harja on paras! Ottaa pohjakarvaa irti uskomattomat määrät.
Mä ostin furminaattorin talvella ja mietin miten oon pärjännyt 25 vuotta ilman.
Sori mutta mun mielestä naisella saa olla karvaa vain päässä. ja miehelläkin ehkä vähän leuassa ja ihan vähän navan alla, mieluiten viivana.Mulle kyllä kelpaa karvasetkin naiset jos muuten söpö. =D
Kuulostaa jollekin kaalimadon kauppaamalle päristimelle.Mä ostin furminaattorin talvella ja mietin miten oon pärjännyt 25 vuotta ilman.
Oiskohan ollut turkispäällä kiipeämässä puuhun?Jälleen kerran on ihmeteltävä kuinka vitun sekaisin jotkut on.
Luonnossa liikkuja luuli nähneensä karhun puussa – poliisi löysi paikalta vielä pahemman pedon
Linnunpöntön kiinnittäjää luultiin karhuksi.www.is.fi
Se ois kohta muksulla kouluun lähtö todistusta hakemaan.
Mitähän vihtua sekin tekee taas koko kesän? Pahojaan?
Opettajakaverilla alkaa 10.5 vko kesäloma. Ajatuksena houkutteleva. Todennäköisesti iskisi tylsyys.
4 vuotta olin kyläkoulussa. 1-6 luokilla yhteensä noin 20 oppilasta, kaksi opettajaa. Oli rentoa menoa!!Mutta olisihan se silti aika metkaa. Muuten en välttämättä opettajan työhön haikailisi riippuu toki koulusta, sellaisen pienen kyläkoulun opettaja voisin mielelläni olla.
Mutta joku vähän isompi koulu jossa on liikaa muksuja ja vanhemmat pommittelee wilma viesteillä, että miksi Jari-Petteri ei saanut parempaa numeroa kokeesta.