Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ny kuuntelin, oli kirjankuuntelu äsken kesken

en osaa sanoa tuosta oikeen mitään, liikutaan niin kaukana mukavuusalueesta, mutta jos joskus haluaa kuunnella isommalla paineella niin tämä toimii aina
Mulle taas Dire Straits on semmosta kynttilän valossa silmät kiinni hissuttelumusaa. Ainakin tuo biisi. Mutta ollaan kyllä kuunneltu noita kaverilla lujempaakin. Hällä suht laadukas Penaudion kajareiden ympärille tehty setti ja hyvältähän tuokin kuulosti.

Näiden mun toistimien pitäs taas olla vahvoilla eletronisella musalla, niin tulee välillä testailtua. Näissä on muistaakseni Genelecin malleista paras impulssivaste ja iskuäänien pitäs lähteä varsin napakasti. Huone täällä toki paskoo varmaan kaiken, mutta kuitenkin 😁

Tää Birthday Massacren synapoppi / hard poppi putoaa kyllä muutenkin. Näillä on hyviä melodioita ja oma soundinsa.
 
Tää on jotenkin häiritsevän näköinen asetelma.
1589118609685.png
 
Tuossa lähikaupassa jo vuosia ollu pullonpalautusautomaatin vieressä lappu:

"Käsidesin saa kassalta."

Ilmeisesti jotkut alkoivat varautua tähän nykyiseen kriisiin ja nusauttaa niitä.

Nyt pesevät käsiään niillä.

Tai sitten joku muu syy.
 
Ostin lasteni äidille äitienpäivälahjaksi kattilan, mutta broidi kyllä yllätti ja osti hänen lasten äidille lahjaksi tonnin multaa.
Ei varmaan ollut äitienpäivä, mutta faijakin oli joskus yllättänyt ja ilmoittanut himaan tullessaan ostaneensa 15 volkkarin ovea.

Meillä tais olla parhaimmillaan 4 kuplaa, kun olin kakara. Nykyään kaikki jo uusilla omistajilla, harmi tavallaan.
 
Aavistuksen oli vaikeat tuuliolosuhteet heitolle tänään.. pikkaisenkaan lipesi korkeaksi tai vähän liikaa hyssekulmaa, niin oltiin 10 metriä jossain ihan muualla, missä piti.. ysiväyläiset +3 ja +6..

muoks. tuuli siis aivan saatanasti
 
Back
Ylös Bottom