Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noinkohan oli kaikki mitä saattaa sisältää?
1587878969630.png
 
Nuo aina vähän ihmetyttää että miten ei voi olla varma siitä mitä tuote tehtäessä sisältää🤔 Enpä ole noin pitkää listaa vielä nähnyt

Samalla laitteistolla voidaan valmistaa monia eri tuotteita ja vaikka systeemit puhdistetaan tuotteesta toiseen vaihdettaessa, niin teoriassa tuotteeseen voi päätyä pieniä jäämiä muistakin tuotteista. Ainakin kaikista allergiaherkistä ainesosista täytyy olla maininta, jos niitä voi olla tätä kautta päätynyt mukaan minimaalisiakaan määriä. Siitä tulee sitten näitä suklaakakkuja, jotka saattavat sisältää äyriäisiä ja pähkinöitä.
 
Pääsee nopeammin laittamaan lihaa piiloon, puhtain käsin, sotkematta joka paikkaa.
Äiti naureskeli mulle, ku laitoin ortospedeilypelleily kuukauden jälkeen porukoilla jotai ruokaa hanskat kädessä. Oli kuulemma koomisen näköistä, kun seisoin hanskat kädessä, kädet yhdessä noin leuan korkeudella ja huutelin, mitä pitäs seuraavaks saada käsiin :ROFLMAO:

Nukuin jokseenkin paskasti. Jospa ens yönä paremmin. Alkaa tulevat päivystykset varmaan jo ressaamaan. Liikaa muutoksia liian nopeasti.
 
Samalla laitteistolla voidaan valmistaa monia eri tuotteita ja vaikka systeemit puhdistetaan tuotteesta toiseen vaihdettaessa, niin teoriassa tuotteeseen voi päätyä pieniä jäämiä muistakin tuotteista. Ainakin kaikista allergiaherkistä ainesosista täytyy olla maininta, jos niitä voi olla tätä kautta päätynyt mukaan minimaalisiakaan määriä. Siitä tulee sitten näitä suklaakakkuja, jotka saattavat sisältää äyriäisiä ja pähkinöitä.

Pähkinät vielä ymmärrän mutta äyriäiset ja nilviäiset.. :confused:
 
Äiti naureskeli mulle, ku laitoin ortospedeilypelleily kuukauden jälkeen porukoilla jotai ruokaa hanskat kädessä. Oli kuulemma koomisen näköistä, kun seisoin hanskat kädessä, kädet yhdessä noin leuan korkeudella ja huutelin, mitä pitäs seuraavaks saada käsiin :ROFLMAO:

Se on sun luonto. :giggle:
 
Jokseenkin vaikuttaa että samalla linjalla ajettaisiin jotain pellonpiennarta rehuksi kun lupiinia ja nilviäisiäkin.
Mutta onhan se niin että joillan allergia laukeaa jo siitä kun samalla leikkuulaudalla tehty eri eineksiä.

Ylellä tulee tuollainen biisi missä noi miljoona muusikkoa hoilaa niin puoliakaan niistä tunnista, muutenkin ihan paska biisi.
 
Kuuluisi tyhmiin kysymyksiin mutta mitä teette kun huollatte polkupyörän?
Ketjut nyt toki rasvataan ja siitäkin voisi kysyä että mikä siihen olisi parasta? Tarviiko tai kannattaako vaijereita rasvata?
 
Kuuluisi tyhmiin kysymyksiin mutta mitä teette kun huollatte polkupyörän?
Ketjut nyt toki rasvataan ja siitäkin voisi kysyä että mikä siihen olisi parasta? Tarviiko tai kannattaako vaijereita rasvata?

En tiedä polkupyöristä mitään, mutta eikö nämä kysymyksen ole juuri niitä mistä alkaa aina sodat?
 
Minä oon laittanut fillarin ketjuihin samaa rasvaa mitä moottoripyörään kun sitä sattuu olemaan. Joku motorcycle chain spray. Wd 40:llä puhdistan eka. Vaijereita en oon rasvannut kun aika hankalaa sinne mitään rasvaa on saada. Sellasta muistelen kuulleeni että joku ois prätkän vaijereita injektioneulalla/ruiskulla öljynnyt. Kai se sinne vaijerin ja kuoren väliin sopii. Tiiä sitten pitääkö paikkaansa
 
En minäkään ite tee oikein muuta kuin pesen koko fillarin ja putsaan sekä öljyän ketjut ja rattaat. Liikkeessä käyvät vähän tarkemmin läpi, niin vien taas vajaan parin viikon päästä sinne.
 
En tiedä polkupyöristä mitään, mutta eikö nämä kysymyksen ole juuri niitä mistä alkaa aina sodat?
Enmä tiedä kun ainoa mitä tehnyt joskus itse niin rasvannut ketjuja, yleensä ollut noita motorisoituja laitteita niin huomio ollut ihan eri asioissa niiden kanssa.
Taidanpa tyytyä rasvaamaan ketjut ja heittämään muutaman asiantuntijan oloisen kommentin ketjujen välyksistä jne. ja hymyilemään leveästi.
Tämähän ei siis ole minun pyörä mutta kun pyydetään hieman liukastamaan paikkoja niin tokihan sitä pitää aina olla valmiina.
 
Ai niin, nyt puhutaan ihan halvasta peruspyörästä jossa pari vaihdetta, ei mikään hifivehje. Niissä nyt voi olla enempikin kaikkea huollettavaa kuten nesteitä ja jarrupaloja jne.
 
Back
Ylös Bottom