Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuo aina vähän ihmetyttää että miten ei voi olla varma siitä mitä tuote tehtäessä sisältää Enpä ole noin pitkää listaa vielä nähnyt
Äiti naureskeli mulle, ku laitoin ortospedeilypelleily kuukauden jälkeen porukoilla jotai ruokaa hanskat kädessä. Oli kuulemma koomisen näköistä, kun seisoin hanskat kädessä, kädet yhdessä noin leuan korkeudella ja huutelin, mitä pitäs seuraavaks saada käsiinPääsee nopeammin laittamaan lihaa piiloon, puhtain käsin, sotkematta joka paikkaa.
Samalla laitteistolla voidaan valmistaa monia eri tuotteita ja vaikka systeemit puhdistetaan tuotteesta toiseen vaihdettaessa, niin teoriassa tuotteeseen voi päätyä pieniä jäämiä muistakin tuotteista. Ainakin kaikista allergiaherkistä ainesosista täytyy olla maininta, jos niitä voi olla tätä kautta päätynyt mukaan minimaalisiakaan määriä. Siitä tulee sitten näitä suklaakakkuja, jotka saattavat sisältää äyriäisiä ja pähkinöitä.
Äiti naureskeli mulle, ku laitoin ortospedeilypelleily kuukauden jälkeen porukoilla jotai ruokaa hanskat kädessä. Oli kuulemma koomisen näköistä, kun seisoin hanskat kädessä, kädet yhdessä noin leuan korkeudella ja huutelin, mitä pitäs seuraavaks saada käsiin
Kuuluisi tyhmiin kysymyksiin mutta mitä teette kun huollatte polkupyörän?
Ketjut nyt toki rasvataan ja siitäkin voisi kysyä että mikä siihen olisi parasta? Tarviiko tai kannattaako vaijereita rasvata?
Enmä tiedä kun ainoa mitä tehnyt joskus itse niin rasvannut ketjuja, yleensä ollut noita motorisoituja laitteita niin huomio ollut ihan eri asioissa niiden kanssa.En tiedä polkupyöristä mitään, mutta eikö nämä kysymyksen ole juuri niitä mistä alkaa aina sodat?
En tiedä onko mitään järkeä vaihtaa tommoseen Konan hybridiin nestejarruja. Tai lukkopolkimia. Vähän kiinnostais, mutta kiinnostais kyllä ostaa lenkkipyöräksi joku cyclocrossi, johon vois kattoa osatkin kondikseen.
muoks. esim. joku tämmönen houkuttaisi: https://www.bikeshop.fi/Felt-Broam-30-2019/ekauppa/pFEBROAM3019/