Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onnistuu se ajatuksissaan oleminen iteltäkin ilman musaakin, mutta esim. nuo mun IEM:t (jotka myin kyllä jo veks) sulkivat sen verran tehokkaasti ulkopuolista ääntä (tyyliin -15dB), että vaikutti jo ihan oikeasti siihen, mitä kuulee ympäriltä. Monesti kuitenkin havahtuu ympäröiviin ääniin ja varmaan viimeistään silloin, jos joku hakkaa tööttiä tai huutaa, mikä jää musan huutaessa korvissa suuremmalla todennäköisyydellä tajuamatta ennen kuin on liian myöhäistä.

Nyt on vaan noi BT-kuulokkeet, jotka eivät luonnollisestikaan mene kypärän alle, niin ei tartte edes miettiä musan soittelua fillaroidessa.

No mun halvoista nappikuulokkeista kuuluu kaikki läpi. Pitää tosi paljon laittaa ääntä lisää, että peittää muut äänet ja sit alkaaki jo sattumaan korviin. Nuo toiset kuulokkeet nyt on vähä paremmat, mutta niitä ei voi pyöräilykypärän kans käyttää niin ne huonot menee sit pyöräillessä.

lisää höpöhöpöä

En edes muista tilannetta ettei keskustasta olisi löytynyt parkkipaikkaa.

Ja liikenne on nykyään kohtuullisen sujuvaa jos vertaa vaikkapa siihen mitä se oli 10v sitten.

Ai, musta se oli sujuvaa sillon yli 10v sitte. Jos ottaa sen huomioon, että olen sitä ennen ajanut Seinäjoella, jossa ei kyllä sujuvaa liikennettä sillon oltu nähty.
 
lisää höpöhöpöä

En edes muista tilannetta ettei keskustasta olisi löytynyt parkkipaikkaa.

Ja liikenne on nykyään kohtuullisen sujuvaa jos vertaa vaikkapa siihen mitä se oli 10v sitten.

Olet yksinkertaisesti väärässä.
 
No mun halvoista nappikuulokkeista kuuluu kaikki läpi. Pitää tosi paljon laittaa ääntä lisää, että peittää muut äänet ja sit alkaaki jo sattumaan korviin. Nuo toiset kuulokkeet nyt on vähä paremmat, mutta niitä ei voi pyöräilykypärän kans käyttää niin ne huonot menee sit pyöräillessä.
Sama täällä. Ei vaikuta kyllä napit havainnointiin mitenkään. Muutenkin on ääni hiljaisella ja kuuluu kyllä kaikki täysin läpi.

Ja kun en kuuntele oikeastaan musiikkia, vaan Yle Puhetta, josta valtaosa puhetta, niin ei ole kyllä isoa vaikutusta havainnointiin.
 
Varsinkin, kun muuten paksupyöräinen ei saa polkua niin paljoa kaposempaan kumiin verrattuna kesäisin.

tämä se suurin syy: YoursVesalla

annan arvion kunhan kumit on saapuneet&rullattu päälle
 
Unohdin, että onhan mulla tuolla kaapissa vanhat Jaybird X3 -bt-napit. Ei vaan oikein osaa kuvitella kuuntelevansa tuollaisilla läpeensä vuotavilla, kun kerkesi tottumaan noihin edellisiin, joilla ihan oikeasti pystyi kuuntelemaankin liikkuessa. Vielä kun Jaybirdien bt-kantavuus on pihalla aivan onneton..
 
Pelataanko peliä?

4B9EF68D-6D2D-4DBE-8EF8-35B27991EB35.jpeg

BF975901-8914-46D8-9F22-1550F3427D84.jpeg
 
Et yksinkertaisesti osaa vaan ajaa.

Tosin tämä nyt tuskin tuli yllätyksenä kenellekään.

Miten ajotaito liittyy parkkipaikkoihin? 😄 tai no, kyl pysäköintiä opetetaan autokoulussa toisaalta.

Ja joo, ehkä otan sanoja sen verran takaisin että on se vähän sujuvampaa nykyään tossa yläkaupungilla toi ajaminen. Mutta korjattavaa löytyy vielä paaaaljon.
 
Mistäköhän voi johtua, että pihalla huonompi kantavuus?

Jännä homma.
Niin tiedän kyllä mistä se johtuu, mutta sellaisten BT-nappien, joita mainostetaan liikkujalle, olis minun nähdäkseni syytä toimia edes joten kuten pihallakin. Noi toimii just ja just, jos vastaanotin on samalla puolella kuin luuri ja luuri kiinni olkavarressa tai muuten hyvin lähellä vastaanotinta. Takin sivutaskusta ei enää toimi pätkimättä, vaikka olis samalla puolella.
 
Vittusaatanaperkele, avatkaa ne koulut.
Kaikki muu menee hyvin paitsi liikuntajutut, tänään ope oli laittanut pienillä painoilla tehtävää harjoitusta ja eihän tota vois vähempää kiinnostaa.
Naapurit taas tietää että seinät on ohuet.
 
Back
Ylös Bottom