Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin minä voisin ottaa sponsorin nyt ja heti kun en vielä oo kii noissa it-masseissa. Puhelimien tiputtelu ja avainten unohtelu käy tosi kalliiksi yhtäkkiä näillä tämänhetkisillä pienillä tuloillani.

Kumin käyttö must ja kakkoseen luvan kanssa.

#perkelemikäpäivä

Ja joo rovinsseille ja muillekin.
 
Ai että, Ghost of satsuma tulee kesäkuussa ja heti perään syyskuussa Cyberpunk, ei tartte koronaa edes, mä en liiku mihinkään.

GhostofTsushima-4-1024x576.jpg
 
Sniffarilla mitään pst-hommia näin pääsiäispyhinä?

Ei ole suunnitteilla.

En ole muuten tämän koko koronaepisodin aikana nauttinut tippaakaan nestemäisiä A-tarvikkeita.

En etes saunakaljaa.

Elimistö ja immuunijärjestelmä täysin hämillään vallitsevasta tilanteesta, ja todennäköisesti menehdyn johonkin pretraumaattiseen koronasyndroomaan saatana.
 
Pitäisi pukeutua, koska pitäisi lähteä töihin. Onneksi heräsin hyvään aikaan, koska jostain syystä herätyskelloni ei edes soinut.
 
Eilisaamun klo 5 herääminen kostautui panolla maaten klo 21. Ja heräämisellä klo 7.15

#sikeästi

Edelleen himskatin #lihavaolo.
 
En ole muuten tämän koko koronaepisodin aikana nauttinut tippaakaan nestemäisiä A-tarvikkeita.
Oisin voinut sanoa ennen eilistä saman, mutta maistoin tyyliin puoli desiä sangriaa pääsiäislounaalla eilen.

Muuten en lampaasta välitä, mutta eilen oli saatu sitruunamehulla ja mintulla maku sellaiseksi, ettei tökkinyt yhtään - oikeastaan päin vastoin. Pulled-versiota oli siis.
 
Minun aamu koitti vasta nyt, panin kyllä maatakin vastaa noin 2210
 
Back
Ylös Bottom