Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse laittanut hupi/kauppa -pyöriin samoilla venttiileillä varustetut gummit kuin autossa. Voi aina lisätä ilmaa huoltoasemalla.

Ajankuluksi/hyödyksi pyörissä pitänee olla prestat. Koska se on se the venttiili.

Siellä on nyt sitten varmana kajsnalla dunloppi toisessa ja Schrader toisessa.

Meinasin ottaa kaupasta olutta mutta en ottanut, nyt vituttaa ja ihan sinun syy kun nyt alkoi tekemään mieli.
Korjataan sen verran että olutta kyllä on mutta 8.5%.
Sitä jos tässä alkaa siemailemaan niin on tukanjuuri aamulla arkana.
Olutta pitää aina olla käsivarastossa. Riittävästi.

Noni, olihan sitä. Eikähän sulla tainnu olla ees töihin aamulla?

ei ollut hänen vikansa, soita vain ne poliisit. Mieltäylentävää suorastaan, mutta ilmeisesti ajokortti on joskus ajettu hieman erilaisen liikennekulttuurin maassa, vaikka kaveri varsin hyvää suomea puhuikin ja muuten oli ihan asiallisesti.
Vastaava kokemus, valoissa kaksi kaistaa suoraan, minä oikealla, toinen vasemmalla. Valot vaihtui, eiku liikkeelle. Kaveri laittaa vilkun oikealle, kerkesin vähä jarruttaa, ku käänsi kohti kaupan pihaa. Mun etukulma hänen takaoveen.

Oli vahvasti sitä mieltä, että mun syy, ku hän oli edellä. Partiolle sanoin, ettei mulla muita vaatimuksia ole, ku että syyllisyys todetaan vakuutusyhtiöitä varten. Kaveri ois saanu kirjallisen huomautuksen, mutta tinkasi vielä ettei ollu hänen syy. Poliisi 1 katsoi poliisia 2 ja totesi "no, sittenhän meiän täytyy..." johon poliisi 2 "kyllä, koska huomautuksesta ei voi valittaa, ja kiistät syyllisyytesi, meidän pitää kirjoittaa sulle 300€ sakko, sulla on sitte 7 vrk aikaa tehä siitä valitus." :ROFLMAO:

Kirjaimellisesti, tyhmyydestä sakotetaan.

"Eturengas heilui"

Kuulostaa hyvältä.
Hyvä se on! Kävellen töihin.
Siellä on nyt sitten varmana kajsnalla dunloppi toisessa ja Schrader toisessa.
Joo, näin on. Sen siitä saa, kun pyytää apua asioimiseen. Itse olisi pitänyt hoitaa homma, vaikka mistään ei mitään tiedäkään. Nooo, menee tuo tuolleenkin. Jos tuolla pyörällä intoutuu jossain vaiheessa ajamaan. Jos intoutuu liikaa, pitää ostaa kunnon pyörä.

Pitäs kallistaa kurveissa, eikä hidastaa kävelyvauhtiin ja kääntää kuten rollaattorilla. :censored:

Ai se on futteri kun lippis&isot rillit päässä aina hidastelee mutkissa, risteyksissä, liikenneympyröissä ja no suorilla.. Uudehko mersu, lippis ja valtiomiesmäinen etenemistahti.

Prestat mainittu toista kertaa tänään.
Tissiolento tuumi että pitäisi laittaa paikat kuntoon että pääsee polkemaan, kumeja ainakin pumppailla jne. Veikkaan että tarkoitti jotain fillarijuttuja kun sanoi että on presta venttiilit ja minä olin ihan pihalla.
E: saako niihin siis samalla päällä kuin autonkin kumeihin ilmaa? (etten vaikuttas ihan tyhmältä, taas)

Presta on se maantiehifistelijöiden hankalin mahollinen malli, pitää ruuvailla ja räpläillä hatun altaki vielä käsin auki.

Skraaderi on se "autonventtiili".

Ai se on futteri kun lippis&isot rillit päässä aina hidastelee mutkissa, risteyksissä, liikenneympyröissä ja no suorilla.. Uudehko mersu, lippis ja valtiomiesmäinen etenemistahti.
Ei mersulla vissiin kallistella, tarkotin sitä sun mopoa jossa on karvat tallella reunoilla ku keskeltä näkyy kudokset.

Pitäs kallistaa kurveissa, eikä hidastaa kävelyvauhtiin ja kääntää kuten rollaattorilla. :censored:
Jep. Muutama kaveri ajaa radalla kisaa ja niiltä saa juuri tuollaisia gummeja, eli sivut kantilla, mutta keskellä pintaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom