Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä mikä ihmisiin iskee noissa tilanteissa ja ei osata siinä jutellessa enään todellakaan liikennesääntöjä. Vängätään vastaan vaikka on aivan selvä tilanne.

Niin joo. Minä olin siis kääntymässä vasemmalle, kuudenkympin alue ja kohdassa levennys että suoraan menijät pääsevät nätisti kääntyvien ohi oikealta ja kaveri veti ajatuksissaan suoraan kontista sisään. Ja sitten uusissa autoissa on liian himmeät vilkut, minä jarrutin liian myöhään (bullshit) ja kun hän on jo kerran tötännyt samalla lailla samassa paikassa niin se todistaa että risteys on vain paska eikä voi mitään jos siinä kolisee, ja pari muuta selitystä, ei ollut hänen vikansa, soita vain ne poliisit. Mieltäylentävää suorastaan, mutta ilmeisesti ajokortti on joskus ajettu hieman erilaisen liikennekulttuurin maassa, vaikka kaveri varsin hyvää suomea puhuikin ja muuten oli ihan asiallisesti.

ovat minun kirjoissani grillejä

allekirjoittaneen määritelmä sanalle grilli

51B02855-8703-4F82-B79E-868BF0EFDF1A.jpeg310DEBB3-E1C7-423F-AE2E-E05B955C7921.jpeg

kaasu tahi hiiligrilliä ei ole ikinä ollut ja tuskimpa tulee milloinkaan olemaankaan, en ole nähnyt tarpeelliseksi

nyt alkaa tv1 paras telvisio ohjelma jota nykyään tehdään

Noniin.
Polkupyörään vaihdettu renkaat. Renkaat myös täytetty, toinen huoltoasemalla, toinen käsin pumppaamalla (myyjän/oma vika, olisi pitänyt tietää paremmin mitä ostaa). Pahimmat moskat puhdistettu ja ketjuihin jotai mömmöä laitettu. Kilometrin koeajosta selvisin hengissä. Eturengas heilui vähän hassusti, mutta vähä kiristelin lisää, joten jospa se nyt on hyvä. Jarrutkin toimi. Pitää vielä hieman pyöräillä lähiympäristössä ennen pidempää ajoa.

Noniin.
Polkupyörään vaihdettu renkaat. Renkaat myös täytetty, toinen huoltoasemalla, toinen käsin pumppaamalla (myyjän/oma vika, olisi pitänyt tietää paremmin mitä ostaa). Pahimmat moskat puhdistettu ja ketjuihin jotai mömmöä laitettu. Kilometrin koeajosta selvisin hengissä. Eturengas heilui vähän hassusti, mutta vähä kiristelin lisää, joten jospa se nyt on hyvä. Jarrutkin toimi. Pitää vielä hieman pyöräillä lähiympäristössä ennen pidempää ajoa.

Ihailen tätä sun toteuttavaa tapaa elää. Mä olisin varmaan vielä ensi keväänäkin tuumimassa, että mitäpä tekisi pyörälle.

Olisi ehkä oivallinen aika tulevilla vapailla käydä kuvailemassa Tampereen keskustaa, kun vaikuttaa olevan aika hiljaista.

Katsotaan jos sitä saisi aikaiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom