Alicia
VIP
Ah, Dallas.❤ Ihana mies. Pitkästä aikaa taas tätäkin muisti kuunnella.
Onpas hänellä kaunis ääni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ah, Dallas.❤ Ihana mies. Pitkästä aikaa taas tätäkin muisti kuunnella.
Liian pehmeitä ja haisee hassulle.Totta. @Kajsna lienee samaa mieltä.
Haha mitä? Jahtaat miestä joka ei tykkää kissoista?Miten kissasta saa nopeasti koiran näköisen?
kai sitä senverran saa kotoota poistua, että voi käydä henkilöautoa ulkoiluttamassa? koiran ulkoilutukseen Sanna on antanut luvan, mutta entä henkilöauton?
Haha mitä? Jahtaat miestä joka ei tykkää kissoista?
No väität että se on koira. Voihan sitä nykyään sukupuolensa valita, ni miksei kissa voi päättää olevansa koira.
Kannattaa ilman mutta käydä ajankuluksi autoilemassa. Isänmaan kassa tarvitsee euroja esim. polttoaineveron muodossa.
Mun täytyisi nyt ottaa aikaa ja lukea katiska läpi. Mun vanhempi koira on hiivakorva enkä saa sitä aisoihin. Ehkä vaatii jo raakaruokaa.Perusruuan joo mutta koska haluan helpottaa lisien antamista, teen perusruuan kylkeen lihapullia jossa kaikki vitskut ym.
Ekaa kertaa testissä siis tämä, hieman varioituna. Ajatuksena, että olisi helppo esim. luottaa siihen, että koira(t, jos toinenkin siirtyy raa'alle) saa kaikki lisät yms. silloinkin, kun minä en ole ruokkimassa.
Olen tehnyt kanan sisäelimistä sellaista paistosta, jota pilkoin koulutusnameiksi. yöks.
Olen kyllä monenlaista tehnyt koirien ruokinnan eteen; kerran esim. sain työkaverilta kokonaisen hirven jalan. Kerrostaloasuntoon. Sitä sitten käsin sahasin nylkemisen jälkeen pienemmiksi osiksi kylppärissä ym. Mutta mikään lihan ja luiden käsittely ei ole niin etovaa kuin sisäelimet.
Kannattaa ilman mutta käydä ajankuluksi autoilemassa. Isänmaan kassa tarvitsee euroja esim. polttoaineveron muodossa.
Hyi, ei miestä. Mutta jos karanteenisäännöt tiukentuvat, niin kyllähän koiraa voi yhä ulkoiluttaa.
Etkö syötä raakana?
Hitot minä jaksanut mitään pullia vääntää 3 pellillistä "mureketta", jonka jaoin minigrip-pusseihin; 60 kpl tuli, eli kahden kuukauden satsi yhdelle, kuukauden satsi kahdelle koiralle.Perusruuan joo mutta koska haluan helpottaa lisien antamista, teen perusruuan kylkeen lihapullia jossa kaikki vitskut ym.
Ekaa kertaa testissä siis tämä, hieman varioituna.
Helpoin tapa on syöttää Maukas-brändin valmiita raakaruoka-mixejä, ovat pärjänneet hyvin Katiskan fb-ryhmän jäsenistön kriittisessä tarkastelussa (vs. esim. Mush, jonka ruuat ovat lähinnä vettä). Saa Mustista ja Mirristä. Näillä voi hoitaa raakaruokinnan kokonaan, kylkeen ehkä D-vitamiinia.Mun täytyisi nyt ottaa aikaa ja lukea katiska läpi. Mun vanhempi koira on hiivakorva enkä saa sitä aisoihin. Ehkä vaatii jo raakaruokaa.
Joo nuo valmiit olisi kyllä helppoja mutta ei taida lompakko kestää. Yksi koira syö 750 g lihaa päivässä jos annan raakaa.Helpoin tapa on syöttää Maukas-brändin valmiita raakaruoka-mixejä, ovat pärjänneet hyvin Katiskan fb-ryhmän jäsenistön kriittisessä tarkastelussa (vs. esim. Mush, jonka ruuat ovat lähinnä vettä). Saa Mustista ja Mirristä. Näillä voi hoitaa raakaruokinnan kokonaan, kylkeen ehkä D-vitamiinia.
Minun vanha koira oli raa'alla yli puolet elämästään, niin on jonkin verran kokemusta asiasta. Näillä nykyisillä tämä on suht uusi juttu; vanhemmalla on iho- ja mahaongelmia, minkä vuoksi sillä kokeillaan nyt raakaa ja proteiinina vaan possua.
Jos saan tämän homman pelittämään voi olla, että molemmat siirtyvät raa'alle; possun hinta ja saatavuus ovat täällä niin hyvät, ettei mikään nappula tai valmis raakaruoka (esim. juurikin Maukkaan) pärjää kilohintavertailussa. Kävin tänäänkin jauhelihan ja valmiiksi jauhetun maksan lähes suoraan teurastajalta.
Joo, täällä tuo yksi syö nyt n. 800 g päivässä. Vähän vielä hakusessa oikea määrä mutta selviää ajan kanssa koiran lihomista / laihtumista seuraamalla. Määrä kuitenkin sellainen, että exceltaulukoin ruokavaihtoehtoja järkevimmän kilohinnan selvittämiseksi, saatavuus huomioiden toki.Joo nuo valmiit olisi kyllä helppoja mutta ei taida lompakko kestää. Yksi koira syö 750 g lihaa päivässä jos annan raakaa.
Oonkin ruvennut haaveilemaan pikkukoirasta, vaikka kääpiöpinseristäJoo, täällä tuo yksi syö nyt n. 800 g päivässä. Vähän vielä hakusessa oikea määrä mutta selviää ajan kanssa koiran lihomista / laihtumista seuraamalla. Määrä kuitenkin sellainen, että exceltaulukoin ruokavaihtoehtoja järkevimmän kilohinnan selvittämiseksi, saatavuus huomioiden toki.
+ tietysti lisät, jotka nappuloissa on jotensakin valmiina, ne pitää raakaan lisätä.
Kaikella rakkaudella emännän edesmennyttä koiraa kohtaan, mutta vähän on raskas rotu. En tiedä, miten paljon auttaa kouluttaminen, mutta en oo nähnyt vielä kääpiöpinseriä, joka ei räksyttäisi, hyppisi ja vyöhöttäisi.vaikka kääpiöpinseristä
Aijaa. Nyt loppui haaveilu. En siedä räksyttäviä koiria!Kaikella rakkaudella emännän edesmennyttä koiraa kohtaan, mutta vähän on raskas rotu. En tiedä, miten paljon auttaa kouluttaminen, mutta en oo nähnyt vielä kääpiöpinseriä, joka ei räksyttäisi, hyppisi ja vyöhöttäisi.
Joku vois sanoa, että luottamusta herättävä.Aika epäilyttävä toi kuva tuossa...
katso liitettä 216933
Aijaa. Nyt loppui haaveilu. En siedä räksyttäviä koiria!