Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
aika kova paukku heti puolivuotta, muualla aloteltu varovasti muutamilla viikoilla

paikkakunnalla ei olla vielä edes uskallettu tunnustaa, että kesän tapahtumat on: peruttu
Seinäjoella jos laitettaisiin anniskeluravintolat puoleksi vuodeksi kiinni, niin siinä kyllä imisten terveydentila kohentuisi: huomattavasti.

Kauppakassi naputeltua valmiiks. Nyt ei enää kosketa. Miten sinne aina menee 200€?
Ja huomenna vasta saa hakee. Ei tässä nälkään kuole, mutta tekis vitusti mieli kaikkea hyvää!

aika kova paukku heti puolivuotta, muualla aloteltu varovasti muutamilla viikoilla

Joo täällä mennään pikkasen eri kulmalla. Häissä saa olla viisi ihmistä paikalla, sis hääpari ja pappi. Hautajaisiinkaan ei saa osallistua kuin max 10 henkeä ja jokaisen hautajaisvieraan täytyy pitää neljä metriä etäisyyttä toisiinsa. Saa kylmetä aika omassa rauhassa siis.

Edit. jaa eiku häät kiellettiinkin nyt kokonaan.

But first, let me take a selfie.

Luulin kun aloitin perhokalastuksen viime vuonna, että kun sitoo itse perhot niin säästää pitkän pennin.
Mulla on varmaan kohta 1000 e mennyt kaiken maailman jäniksen munakarvoihin ja peuran peräreikä nöyhtiin ja tietysti kaikki sidonta penkit jne. Sillä hintaa olisi saanut varmaan 10 vuodeksi valmiita perhoja.
Plus se aika mitä näitä tekee..

Mut kiva näitä on tehdä ja itsetehdyllä perholla on aika kiva saada kala!
3CE489C7-75FE-4ACB-A8B8-F342A0F329C1.jpeg

But first, let me take a selfie.

Luulin kun aloitin perhokalastuksen viime vuonna, että kun sitoo itse perhot niin säästää pitkän pennin.
Mulla on varmaan kohta 1000 e mennyt kaiken maailman jäniksen munakarvoihin ja peuran peräreikä nöyhtiin ja tietysti kaikki sidonta penkit jne. Sillä hintaa olisi saanut varmaan 10 vuodeksi valmiita perhoja.
Plus se aika mitä näitä tekee..

Mut kiva näitä on tehdä ja itsetehdyllä perholla on aika kiva saada kala! katso liitettä 216913
Gonzalta löytyis varmaan edullisesti tuota peräreikäkarvaa. Hän niitä ahkerasti trimmeröi.

Piti käydä vähän treenaamassa, mave liikkui hyvin. Mun olkapäät on huonoja ottaa treeniä vastaan, mutta kokeilin nyt pystysoutua ja voi pojat miten se kolahti olkapäihin! Jee!

Alankohan ymmärtämään Toolia.. Toki nyt puhutaan koko tuotannon osalta kahdesta biisistä, mutta kuitenkin. Soineet useampaan kertaan parin päivän aikana.

Näillä mietteillä sauna ja päälle kasa sushia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom