Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin vähän perjantaina arvailinkin, että saattanee olla aika kyytiä maanantai, kun jenkit alkaa päästä homman makuun viikonlopun aikana.

Edit, ja taitaa vetää meidät mukana pakkaselle iloisesti.
"Paluumatkalla takarontissa on semmonen kultamälli millä sä voit ostaa sirkus sariolan norsuineen päivineen"

"Paluumatkalla takarontissa on semmonen kultamälli millä sä voit ostaa sirkus sariolan norsuineen päivineen"
Paitsi virtaheposen. Muistelen, että moinen on kys. sirkukselta karannut joskus Keravalla ja painellut jalkakäytäviä. Lienee jossain 60- tai 70-luvun vaiheilla. Ejjaksa muistaa.

Olen miettinyt, että ehtikö ylijäsen @no-body koskaan tapaamaan valtakunnanjohtajaa irl?

Surullista kyllä niin en. Pitää muistaa, että Johtaja poistui keskuudestamme ennen nykymuotoisen internetin aikaa eikä hänen sanomansa levinnyt hänen elinaikanaan läheskään niin laajalle kuin nykyään ja siksi minäkin löysin kansallisdemokraattisen aatteen ja hengentieteen vasta ikävän myöhään.

Tästäpä tuli mieleen että isänmaa tarvitsee nyt kevyin askelin ja hyvällä mielellä kulkevia miehiä.
Nainen! Tee mies tai vaikka kaksi tänään onnelliseksi, tiedät kyllä miten!

90520669_2601623953489740_7277464046008270848_o.jpg

Olin just ihmettelemässä, että täällä pikkukaupungissa ei näe edes aasialaisilla vielä maskeja, mutta enpä ole tainnut parilla viimeisimmällä kauppareissulla nähdä edes niitä aasialaisia. :ROFLMAO:
Turistit ovat varmaan lähteneet maasta, vaihto-opiskelijat opiskelevat etänä ja paikalliset ovat harventaneet asiointejaan.

Eilen olin kaupan kassalla 10 minuuttia ennen sulkemisaikaa ja olin ainoa asiakas koko kaupassa.
Myyjä tuumaili, että hamstrausralli vaikuttaisi olevan rauhoittumaan päin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom