Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten tulee prayer nestehukka pian.
Eikö se nyt ole selvä, että alkoholi poistaa nestettä. Juot kännit ja aamulla janottaa niin maan karposti.
hahaa!! katos nyt janpa!
Okei, se pääs sinne asti, mutta vain kerran:D
Okei, se pääs sinne asti, mutta vain kerran:D
Joo,voin uskoa. Se tungos oli aika järkyttävää joka paikassa. Gigglinin jono oli ihan naurettava, jengi käveli kultakorteilla jonon ohi sisään ja röyhkeimmät etuili.Ei tarvinut nähdä baaria sisältä.
Kharmassa sit oli just niitä idiootteja ketkä töni kun oli muutenkin ahdasta, kusi vessat tukkoon ja hajotti lasit. Ei voi käsittää miten jotkut käyttäytyy kuin siat kun pääsee kotoa vapaalle.
Mut voi pojat et naiset oli nättejä.:D
The hills have eyes on muuten hyvä leffa, veri lentää.
jaksaisko joku muu herättä aamulla töihin mun puolesta....?
pliis...
Vaihetaanko osia?mä meen krapulassa töihin ja sä otat mun kipsatun jalan neljäks viikoks?
njaa, no enhän mä sellaista. lomaa vielä viikko jäljellä, sitte ammattikoulun toinen oppivuosi jatkuu.<3
Mitäs jalalle kävi?
Tai sä meet kouluun viikon päästä ja mä otan kipsatun jalan?
Riippuu vähän mitä duunia teet. Putkimies Pertti Oy Ab tuskin ketään kiinnostaa(vaikka tärkeetä duunia onkin), mutta jos olet esim. hävittäjälentäjä, niin mä voin tuuraa.eikun herätä!! mennä töihin mun puolesta...