Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No keho tarvitsee hiilareita ja proteiinia.

hiilareitahan on joissain alkoholijuomissa vitusti. lonkerossa vaikka?

Nestehukkaan???

mustard-owned.jpg

Olin ja en ollut. Pätkillä en käynyt, mutta jyväskyläläisenä sain annokseni ralleista. Tarkemmin vuotuisen yliannoksen kännisiä, riidanhalusia äijäporukoita, oksennuksia ja pullonsirpaleita keskustan kaduilla ja hitonmoisia ruuhkia. Jumalauta ruuhkia Jyväskylässä!!! :curs:

Mun puolesta rallit sais siirtää hevonhelvettiin Jyväskylästä. Vaikka Turkuun.

Joo,voin uskoa. Se tungos oli aika järkyttävää joka paikassa. Gigglinin jono oli ihan naurettava, jengi käveli kultakorteilla jonon ohi sisään ja röyhkeimmät etuili.Ei tarvinut nähdä baaria sisältä.

Kharmassa sit oli just niitä idiootteja ketkä töni kun oli muutenkin ahdasta, kusi vessat tukkoon ja hajotti lasit. Ei voi käsittää miten jotkut käyttäytyy kuin siat kun pääsee kotoa vapaalle.

Mut voi pojat et naiset oli nättejä.:D

en kai nyt ole rupeamassa elämään sillä.

kysyin vain että olisiko se tieteellisesti mahdollista...

No ei ole, ensimmäiset oireet tulisivat jo varmaan parin vuorokauden sisään nesteiden takia ja kuolema luonnollisesti aika nopeaan parissa viikossa.

Pitäis tietokoneisiinkin suunnitella nämä alkomittarit ettei pääse käyttämään tietokonetta humalassa.

ei pahempi idis.. ja puhelimeen kanssa:nolo:

Juo sitä vettäkin, alkoholi on nesteenpoistaja.

nesteen poistaja? miten jos juo vaikka olutta missä on paljon vettä ja ei käy kusella niin miten sitten se voi poistaa ne nesteet? vai "polttaako" se alkoholi sitä nestettä vaan niin paljon?

mikellä on tänään hyvä fiilis.:thumbs:

siitäkö se johtuu?? minä luulin että se johtuu siitä kun keho odottaa että tulis lisää viinaa...:wall:

ei pahempi idis.. ja puhelimeen kanssa:nolo:

nesteen poistaja? miten jos juo vaikka olutta missä on paljon vettä ja ei käy kusella niin miten sitten se voi poistaa ne nesteet? vai "polttaako" se alkoholi sitä nestettä vaan niin paljon?

Eikö sua ole koskaan ihmetyttänyt kun on jano krpulassa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom