Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
minä olen seisonut ja kävellyt käsillä, tehnyt kärrynpyöriä, ja toki äänestänyt jaloillani...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyl mie voin siun takapilluas paukutella miun öööööö mustalla taikasauvallaTakapillu vai miten se oli?

Meillä ammattipiireissä on leikkisästi ko. värkkiä kutsuttu takasämpyläksi. Ollaan niinku sillä hämätty vasemmiston äänestäjiä ja feministejä. Vaikka taitaahan ne olla samasta reiästä koko porukka.Takapillu vai miten se oli?
Minulla on ollut jo ns. pitkään sellainen ihan oma leikkisä termi kuin sämpylätyyny. Siinä on miehen hyvä päätänsä lepuuttaa. Pahinta oli kyllä se, kun sämpylästä tuli älysämpylä, joka viestitti aina tarpeistaan, kuten erittämällä feromoneja.Meillä ammattipiireissä on leikkisästi ko. värkkiä kutsuttu takasämpyläksi. Ollaan niinku sillä hämätty vasemmiston äänestäjiä ja feministejä. Vaikka taitaahan ne olla samasta reiästä koko porukka.
luin vahingossa sämpyläpylly... toutal reps... varsinkin mielikuvalla invisuksen pyllykalsareista...Minulla on ollut jo ns. pitkään sellainen ihan oma leikkisä termi kuin sämpylätyyny. Siinä on miehen hyvä päätänsä lepuuttaa. Pahinta oli kyllä se, kun sämpylästä tuli älysämpylä, joka viestitti aina tarpeistaan, kuten erittämällä feromoneja.

...ja elän ja hengitän, yhtä suurta jumalaa, elämänhalua, sen temppeleinä toimivat kapakat, ilotalot, markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.Minä olen.
värivalot
Kaikki on kusta ja paskaa.
Vahvasti myös käteinen. Perseestä pitää repiä sekin.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.Kaikki on kusta ja paskaa.
Kaikki on paskaa, paitsi kusi.Kaikki on kusta ja paskaa.