Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

taas olisi saippualle töitä

pidetään kielenkäyttö sivistysvaltioon sopivana

Omasta vai jonku toisen?

Omasta. Pitäisi perustaa firma niin sais revittyä jonkun toisen puosta.

Minä olen hommannut käteiseni jo vuosikaudet ottoautomaatista

Kuka hommaa käteisen ottoautomaatille? Veikkaisin että teikäläisenkin tarvitsee siirtää Puo käteisen lähteelle (=puosta revitty raha).
Disclaimerina, ennenkuin joku sanoo notta sossun puosta saa käteistä raahaamatta omaa mihinkään, niin se puo ei kovin leviä ole.

Kaikki on paskaa paitsi kusi.

Entä jos joku kusee perseellä, onko silloin paska kusta vai kusi paskaa?

Entä jos joku kusee perseellä, onko silloin paska kusta vai kusi paskaa?
Mun anatomian osaaminen ei ole niin vankkaa, että osaisin sanoa miten virtsatiet ja peräsuoli voisi yhdistyä eli en osaa vastata.

Tohtori vastatkoon.

Kuka hommaa käteisen ottoautomaatille? Veikkaisin että teikäläisenkin tarvitsee siirtää Puo käteisen lähteelle (=puosta revitty raha).

en ole milloinkaan kokenut asiaa noin, peräpäätäni ei kirvele yhtään käteisnostoa suorittaessa, tai työtä tehdessä
eniten tämä nykyyyhteiskunnan meno vaikuttaa päänsisuksiin: negatiivisesti

Teidä näkömyksen mukaan käteiseni on revitty siis järjestä

Tilasin tyttärelle keppihevosen joululahjaksi, riimuineen kaikkineen. En oikein tiedä mitä mieltä olen noista keppihevosista, mutta kai mikä tahansa mikä pitää lapsen aktiivisena ja liikkuvaisena, on hyväksi.
Toisaalta mun tytöllä ei ole kyllä sitä ongelmaa, että liikaa möllöttäisi paikallaan.

Black friday on aivan täyttä paskaa kyllä nykyään. Ennen se pysyi vielä tässä tietyssä päivässä ja keskellä yötä pärähti oikeasti hyvät alennukset.
Eilen tilasin oikein miehen tänne Espooseen pitämään minua hereillä keskiyöhön asti, mutta paskanmarjat. En huomannut yöllä mitään uusia tarjouksia, vaan samoja mitä ovat mainostaneet jo pitkin viikkoa.

Työmaa ja sen kutsu: vahva. Vaan mistä löytäisi näin perjantaina sen energian? Tosin työpaikan kustantama kakkukaffe saattais ratkaista murheita :barefoot:

Mihin ihmeeseen voi hävitä yhdet saappaat? Kaikki muut kengät kaapeissa siisteissä riveissä mutta juuri ne saappaat puuttuu mitkä tarvitsen nyt. Ei ole edes kahta kuukautta kun olen viimeksi niitä käyttänyt. Joutunee uudet ostamaan.

Miten kehtaan mennä edes ostamaan kun ei ole millä mennä??

sukkasaippuaa?

Ehkä vokotilla on vuosittainen suihkupäivä?

Tohtori vastatkoon.

EriNmoisten infektioiden tai muiden tulehduksellisten suolistosairauksien suosiollisella avustuksella nämä elimet voivat yhdistyä. Tavallisempaa on kumminkin se, että virtsan mukana tulee pieruja ja kakkendaalia, yleensä lähinnä kaasua. On myös mahdollista, että kakkendaalia valuu vaaaginasta, samalla mekanismilla.

20145290.gif

Olipas kaatopaikalla rauhallista.
Kauhee homma nykyään kun pitää ravata ympäriinsä sielläkin, ennen oli helppoa kun oli jumalaton monttu mihin vaan kippas kaikki.

Back
Ylös Bottom