Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alkaa kohta olla se aika vuodesta kun itekin pistän hiukan tonne meidän lastenosaston tukeen euroja. En nyt satasia, mutta kuitenkin. Muuten passaan kaikki keräykset, pihi rahaton mulkku kun olen.

Lisää puuta takkaan ja sumpit, komea keli hautoa munia sisällä flunssassa. Perkele näitä tv-ohjelmia..

Saitteko uuden ja hajuttoman tilalle? Mä aloin nyt miettiä että mitäs jos se uusikin sohva haisee jos vaihdatan tämän. Ja siis musta kyllä Ikean pitäisi sohva vaihtaa jos yhtään tuon laittamasi linkin hengessä toimivat, eihän nyt se käy että huonekalun kanssa ei voi olla samassa huoneessa. Ja sitten vielä se kauhea vaiva, joka sohvan vaihdosta tulee, kuljetukset, kasaamiset, päällisen silittäminen jne, Ikea-sohvasta kun on kyse. Voisivat sieltä Ikeasta vaikka käydä kipaisemassa meille sen otsonaattorin jostain vuokraamosta ja viedä pois parin tunnin päästä.
Joo, silloun saatiin uusi ja katsoi että on eri valmistuserää. Vähän nyrpeää oli tosin vaihtaminen.

Kannattaa kyllä mun mielestä kysyä tuota vaihtoa ja samalla kysellä onko mahdollista että saamanne on liian tuore tehtaalta tms. Someraivoa pystyyn, jos ei muuten onnaa

toisaalta, pukumiehiä ihmetyttää vähän kaikki....

Mikään ei varmaan tulevina aikoina voi itseä enemmän ärsyttää, kun moinen. Eli kuskaa itsensä paikanpäälle, niin opettaja ilmoittaa, että alkaa kahden tunnin kuluttua.

Käsittääkseni tätä kuitenkin on, jos Inviksen jutuista muistan oikein

Tää oli oma töppäys tänään, mutta allekirjoitan kyllä että perus tiedottaminen on välillä hukassa eikä kukaan välttämättä tiedä oikeastaan asiasta x mitään, eikä ole valtuuksia tms.  :rolleyes: Alkupäivinä kaikki opettajia myöten olivat aavistuksen kujalla.

miettii että mitähän sitä taas blogiinsa näpyttelis... olisi asiaakin ja kiinnostelisi kirjoittaa mutta tuntuu että ajatukset hortoilevat vähän sinne ja tänne...
koita siinä sitten saada jotain kokoon ja kasaan kun aatokset menee vähän tyyliin: pitäisi kirjoittaa mutta mistä... mitäs mää olin tekemässäkään,
nii joo sitä blogia... voisi kirjoittaa vaikka kuulumisia... nii mutta ku ollut kipeenä vaan viikon... no, ajatuksii vaik treenaamisesta.... hmmm...
mitäköhän sitä pakkiksella poppoo on jutellut.... hmmm... orava!

classic.... aina kun pitäis tehdä jotain muuta kuin kaivaa nenää ja piereksiä.

Hyi, tässä velttoilen vaikka pitäisi lähteä kyykkytreeneihin. Tai ehkä juuri sen takia. :barefoot:
mee ny waa nii ne boxerit näyttää pyllyst vielä paremmalta

Back
Ylös Bottom