Deleted member 126401
Ja tää opiskelija-identiteetti vaimensi minun biologisen kellon tikityksen. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oi! Liipolan Esson muistan minäkin.Ihme ja kumma, luulin että ikuisia asioita olisi teho-baari ja Liipolan esso mutta molemmat on vain muisto ajalta jolloin... oli jotain.
Onneksi olet nainen, kaikkien miesten kohdalla olisi arvailtu jo ties mitä masturbaation maisteria yms.Se on kuulkaa ammattiosaamisesta naulattuna uusi tutkinto. Hähä. Oon aika kova kyllä.
Joo, silloun saatiin uusi ja katsoi että on eri valmistuserää. Vähän nyrpeää oli tosin vaihtaminen.Saitteko uuden ja hajuttoman tilalle? Mä aloin nyt miettiä että mitäs jos se uusikin sohva haisee jos vaihdatan tämän. Ja siis musta kyllä Ikean pitäisi sohva vaihtaa jos yhtään tuon laittamasi linkin hengessä toimivat, eihän nyt se käy että huonekalun kanssa ei voi olla samassa huoneessa. Ja sitten vielä se kauhea vaiva, joka sohvan vaihdosta tulee, kuljetukset, kasaamiset, päällisen silittäminen jne, Ikea-sohvasta kun on kyse. Voisivat sieltä Ikeasta vaikka käydä kipaisemassa meille sen otsonaattorin jostain vuokraamosta ja viedä pois parin tunnin päästä.

Mikään ei varmaan tulevina aikoina voi itseä enemmän ärsyttää, kun moinen. Eli kuskaa itsensä paikanpäälle, niin opettaja ilmoittaa, että alkaa kahden tunnin kuluttua.
Käsittääkseni tätä kuitenkin on, jos Inviksen jutuista muistan oikein
Alkupäivinä kaikki opettajia myöten olivat aavistuksen kujalla.mee ny waa nii ne boxerit näyttää pyllyst vielä paremmaltaHyi, tässä velttoilen vaikka pitäisi lähteä kyykkytreeneihin. Tai ehkä juuri sen takia.![]()