Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

minä olen seisonut ja kävellyt käsillä, tehnyt kärrynpyöriä, ja toki äänestänyt jaloillani...

14640041.jpg

Otin kuvan mun selkärangastani. Noin 4-5 ihmistä yritti väkisin mulle syöttää tuon berliininmunkin täytteellä, meni jo tilanteeseen missä eräs jahtasi mua tuon munkin kanssa. Maksakoukku (tai sen uhka) pysäytti takaa-ajon, ja selvisin houkutuksista. :rock:

Meillä ammattipiireissä on leikkisästi ko. värkkiä kutsuttu takasämpyläksi. Ollaan niinku sillä hämätty vasemmiston äänestäjiä ja feministejä. Vaikka taitaahan ne olla samasta reiästä koko porukka.
Minulla on ollut jo ns. pitkään sellainen ihan oma leikkisä termi kuin sämpylätyyny. Siinä on miehen hyvä päätänsä lepuuttaa. Pahinta oli kyllä se, kun sämpylästä tuli älysämpylä, joka viestitti aina tarpeistaan, kuten erittämällä feromoneja.

Minulla on ollut jo ns. pitkään sellainen ihan oma leikkisä termi kuin sämpylätyyny. Siinä on miehen hyvä päätänsä lepuuttaa. Pahinta oli kyllä se, kun sämpylästä tuli älysämpylä, joka viestitti aina tarpeistaan, kuten erittämällä feromoneja.
luin vahingossa sämpyläpylly... toutal reps... varsinkin mielikuvalla invisuksen pyllykalsareista... :hyper:

Minä olen hommannut käteiseni jo vuosikaudet ottoautomaatista

Jos joku menee noin niinkun kohta Verkkokaupaan niin voisi tuoda mulle sieltä Airpodit.

Back
Ylös Bottom