Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vois täs itekki pikkuhiljaa nukkumaan ku pitää klo 14:30 polvilääkäriin
 
Columbu, miks s00t Columbu, etkä Columbo?

Edit: kirjotin tuonne yhteen threadiinkin väärin näemmä.

Jehna, öitä kyöpelit, laatuyö taas. :rolleyes: :D
 
Hyihyi, hauskoja kuvia threadissa on goatse.

Helvetti joku meni poistamaan sen

Miten sinne goatse ilmaantui?

Postasin kuvan syövästä pandasta.

Onhan ne kieltämättä vähän samannäköiset

zahnlos_lachen.jpg


edit: tai siis mikä goatse?
 
Columbu
Empä ole törmännyt moiseen, onneksi wikipediasta löytyy, empä ole kattonut kumpaakaa filmatisointiakaan tuosta.

e: tosin mun lukemiset aika rajoittuneita, pääasiassa tullut kahlattua kaikki sci-fi mitä saanut kiinni ja osa fantasiaa, muilta aloilta saa kirja olla aika erikoinen, että tarttuu lukemiseksi.
 
Columbu
Empä ole törmännyt moiseen, onneksi wikipediasta löytyy, empä ole kattonut kumpaakaa filmatisointiakaan tuosta.

e: tosin mun lukemiset aika rajoittuneita, pääasiassa tullut kahlattua kaikki sci-fi mitä saanut kiinni ja osa fantasiaa, muilta aloilta saa kirja olla aika erikoinen, että tarttuu lukemiseksi.
Essee pitäis palauttaa muutaman tunnin sisällä, en itsekään ole lukenut kirjaa.. Filmin olen tosin katsonut. Mutta enää pari kappaletta, en jaksa ees oikolukea tuota paskaa. Ehkä tässä ehtii jopa tunnin tai kaksi nukkua :)


edit:
N.17.5h töitä takana 6 kotiin nukkuun jeeeeeee!!!!!!!
Onneks olkoon! Arvaa vaan käykö kateeks :)
 
Essee pitäis palauttaa muutaman tunnin sisällä, en itsekään ole lukenut kirjaa.. Filmin olen tosin katsonut. Mutta enää pari kappaletta, en jaksa ees oikolukea tuota paskaa. Ehkä tässä ehtii jopa tunnin tai kaksi nukkua :)

En suosittele, ainakin omakohtasena kokemuksena itse ainakin olen juuri silloin pahiten sekaisin jos ne 1-2h nukun. Valvot vain miehekkäästi iltapäivälle ja sitten nukkumaan kun ympärillä olevat immeiset alkavat tuijottamaan ja mietit, "sanoinkohan äsken sen ääneen mitä mietin vai en".

editlisä: "Karuselli on todellinen" mitäs tommonen lausahdus tarkoittaa, ei ole ikinä tullut vastaan. Toisesta triidistä vain hoksasin moisen.
 
Valvot vain miehekkäästi iltapäivälle ja sitten nukkumaan kun ympärillä olevat immeiset alkavat tuijottamaan ja mietit, "sanoinkohan äsken sen ääneen mitä mietin vai en".
:lol2:

Voi olla kyllä luennolla aika tuskaa..



edit:
Clousaan tänään taas
Oolrait. Pääsen mäkin sit tältä loistothreadiltä keskittymään muihin juttuihin.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom