Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mä uskalla mennä nukkumaan, kun katoin eilen kauhuleffan, jossa oli pelottavia vampyyreja. Ne ei voi tosin tulla sun himaas, josset kutsu niitä. Mun avatarissa olevan mimmin näköisen kyllä kutsuisin, jos se lupaisi jäädä koko yöksi.


Edit: Mä vedän aamulla sipsejä leivän välissä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja säkkipilliä soiteltiin. Voiski mennä kohta nukkumaan.
 
ei nukuta ei. tänään pitäs käydä kyselemässä että millo järjestettään seuraava 2 vaiheen kurssi. ei oikeen tekis miel tuota suorittaa ku maksaa sen +250€. vähän nakertaa tuo ja vieläkun ei oo rahhoo.
 
LOL, joku hyypiö kävi tossa ikkunassa kyselemässä saisko lasin vettä, ei ollu edes kenkiä jalassa. Oli heränny tästä talosta jostain ja käyny pimputtelemassa ovikelloja ja kysymäs että missä on. Kohta oli selvinny että on kaverinsa talossa. Dorka lähti sitten ulos rappukäytävästä ja oli nyt tuolla pihalla ilman kenkiä. Frendi joko baarissa tai sammuneena kotiinsa.

Ei sillä vissiin ollu hima-avaimiakaan kun kotiin lähteminen ei ollu vaihtoehtona.

Joi sitte 2 tuopillista vettä. Mistähän sille oli niin kova jano tullu... :confused:

edit: Unille.
 
nimenomaan.perkele

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/D_eBqB-PFJE"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/D_eBqB-PFJE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
 
Mites on ihmisillä lähtenyt ehtoo käyntiin? Itse tässä kattelen parhaillaan Dragonball Z:taa, aivan viho viimeinen jakso menossa. Olen nyt n. 30 jaksoa kattellut viimesen kolmen ehtoon aikana. Pakko varmaan tän jälkeen alkaa kahteleen noita perus Dragonballeja ja sen jälkeen vielä Dragonball GT:t. Noita ei jostain syystä ole ilmeisesti edes Subbarilla esitetty.
 
hyvinhän tässä, tänään jo herunut.<3 Tänään sitte salille vääntämään vetävät ja sitte vois kehittää jotakin typerää. : )
 
Joo-o, joo-o. Se on muuten kummallista kuinka penkkitulos tippuu aina niin helvatisti pienen tauon aikana. Muut tulokset pysyy jotenkuten kurissa, mutta kun esmes. pidin tuossa itse tommosen hieman rontti 6kk taukoa treenailusta, niin sarja(!!) painot tippu 30kg...105kg 3x6 -> 75kg 3x6...Treenimotivaatio = 0.
 
Kyllähän tästä jo joutaisi unille, mutta taisi edellisen illan jalkajumppa olla tarpeeksi kova, kun ei ole unesta tietoakaan. Menee kait tää yö näinkin - Heroes:ia katsoessa. :D
 
Muijat meni baariin eka me sit toka, onneksi oli tän päivän sairaat treenit mielesä.. :D
 
Viimeinen yövuoro menossa ennen kesälomaa. Ja flunssaa pukkaa päälle. Perskeles että on veemäinen yhdistelmä tämä yövuoro ja flunssa:curs:
 
Viimeinen yövuoro menossa ennen kesälomaa. Ja flunssaa pukkaa päälle. Perskeles että on veemäinen yhdistelmä tämä yövuoro ja flunssa:curs:

Niin tai yövuoro,flunssa ja darra. Kaikenlisäksi kusi lähes punaista, pitää varmaan huomenna katsastaa maksa-arvot:wall: Tai sitten munuaiset poksuu.
 
Niin tai yövuoro,flunssa ja darra. Kaikenlisäksi kusi lähes punaista, pitää varmaan huomenna katsastaa maksa-arvot:wall: Tai sitten munuaiset poksuu.

Timmissä kunnossa kerrassaan. No enää 4 tuntia ja pääsee kotio.
 
Timmissä kunnossa kerrassaan. No enää 4 tuntia ja pääsee kotio.


Ääh tajusin just miksi toi kusi on punertevaa/tummaa. Niin käy aina kun syön ibuprofeenia, nyt tässä 12h sisällä mennyt 3x600mg darraan ja flunssaan. Paska lääke ja todella harvoin tulee syötyä,ei vain ollut tähän hätään muuta kaapissa eikä viitsinyt töissä kärvistellä enempää kuin nyt.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom