Eijkoskaan.NAISsukupuolinen yritti muutaman kerran käydä tekemässä tikusta asiaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eijkoskaan.NAISsukupuolinen yritti muutaman kerran käydä tekemässä tikusta asiaa
Eijkoskaan.
No Essolla ei kuitenkaan olis ollut kokoja.Minullehhan tuossa syssymmällä yksi NAISsukupuolinen yritti muutaman kerran käydä tekemässä tikusta asiaa, mutta eihän siitä mitään tullut kun enhän minä keksinyt mitään takaisin sanottaa vaan olin jäykkä kuin tikku paskassa
Tuli ihan jäsen v mieleen, kun hiljattain jossain someräppänässä eräs miesoletettu kyseli vinkkejä miten lähestyä naisia, niin joku oli siihen kommentoinut; "Ihan aluksi leikkaa tuo moppi ja lopeta höpöttäminen"Minullehhan tuossa syssymmällä yksi NAISsukupuolinen yritti muutaman kerran käydä tekemässä tikusta asiaa, mutta eihän siitä mitään tullut kun enhän minä keksinyt mitään takaisin sanottaa vaan olin jäykkä kuin tikku paskassa
Silitysraudassa ei ole on/off.
No Essolla ei kuitenkaan olis ollut kokoja.
Perinteinen massaruoka taisi olla grillattu kana ja olut?
Sali episodia. Olisko ollu lukion ekalla. Meinasin kyykyn jälkeen mennä tekee reidenojennuksia salin ainoaan laitteeseen. No siihen oli parkkeerannut sellainen kauniisti sanottuna kehopositiivinen iäkäs(lukio pojan mittapuulla) NaisHenkilö. Teki muutaman toiston ja sitten jäi siihen parkkiin ja söi ruisleipää(päällisiä en muista). Muutama toisto ja sit mussutti sitä leipää(taisi olla 2-3 niitä). ja repeat. En jääny odottaa, enkä sanonu mitään. #intraruisleipäHerramunjee että oli ärhäkkä rouva salilla.
Kun ihan ystävällisesti käy kysymässä kuinka paljon hän vielä aikoo tehdä, niin papatus alkaa, kuinka hän on sen ja sen ikäinen ja kuinka tärkeää hänellekin harjoittelu on. Niin, eihän kysymys sitä millään tavalla koskenutVielä hänen piti lähtiessään oikein erikseen tulla minulle kertomaan, kuinka vempele on nyt vapaana minulle - olin siirtynyt toiseen paikkaan tekemään muuta
Olen saanut itselleni vihollismummelin, joka tästä lähtien lienee mulkoilee minua paheksuen. En ole tietääkseni ollutkaan koskaan aiemmin kenenkään sali-inhokki.