Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Screenshot_20260323_104729_Instagram.webp

#rattopojat

sammuta laitos ennen töpselin vetämistä

jos silti räpsähtää niin laitos taitaa olla kunnossa:epä

Minullehhan tuossa syssymmällä yksi NAISsukupuolinen yritti muutaman kerran käydä tekemässä tikusta asiaa, mutta eihän siitä mitään tullut kun enhän minä keksinyt mitään takaisin sanottaa vaan olin jäykkä kuin tikku paskassa
Tuli ihan jäsen v mieleen, kun hiljattain jossain someräppänässä eräs miesoletettu kyseli vinkkejä miten lähestyä naisia, niin joku oli siihen kommentoinut; "Ihan aluksi leikkaa tuo moppi ja lopeta höpöttäminen"

Silitysraudassa ei ole on/off.

on Minulla ainakin, vain silloinhan se ottaa virtaa töpselistä kun se lämmittää

ja aivam varmasti räpsähtää jos nyppää johtimen irti sillon kun vastus on päällä

siksi nyppäänkin aina silloin kun ei lämmitä niin ei räpsy

Herramunjee että oli ärhäkkä rouva salilla.

Kun ihan ystävällisesti käy kysymässä kuinka paljon hän vielä aikoo tehdä, niin papatus alkaa, kuinka hän on sen ja sen ikäinen ja kuinka tärkeää hänellekin harjoittelu on. Niin, eihän kysymys sitä millään tavalla koskenut 🙄 Vielä hänen piti lähtiessään oikein erikseen tulla minulle kertomaan, kuinka vempele on nyt vapaana minulle - olin siirtynyt toiseen paikkaan tekemään muuta 😆

Olen saanut itselleni vihollismummelin, joka tästä lähtien lienee mulkoilee minua paheksuen. En ole tietääkseni ollutkaan koskaan aiemmin kenenkään sali-inhokki.
Sali episodia. Olisko ollu lukion ekalla. Meinasin kyykyn jälkeen mennä tekee reidenojennuksia salin ainoaan laitteeseen. No siihen oli parkkeerannut sellainen kauniisti sanottuna kehopositiivinen iäkäs(lukio pojan mittapuulla) NaisHenkilö. Teki muutaman toiston ja sitten jäi siihen parkkiin ja söi ruisleipää(päällisiä en muista). Muutama toisto ja sit mussutti sitä leipää(taisi olla 2-3 niitä). ja repeat. En jääny odottaa, enkä sanonu mitään. #intraruisleipä

Back
Ylös Bottom