Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Herramunjee että oli ärhäkkä rouva salilla.

Kun ihan ystävällisesti käy kysymässä kuinka paljon hän vielä aikoo tehdä, niin papatus alkaa, kuinka hän on sen ja sen ikäinen ja kuinka tärkeää hänellekin harjoittelu on. Niin, eihän kysymys sitä millään tavalla koskenut 🙄 Vielä hänen piti lähtiessään oikein erikseen tulla minulle kertomaan, kuinka vempele on nyt vapaana minulle - olin siirtynyt toiseen paikkaan tekemään muuta 😆

Olen saanut itselleni vihollismummelin, joka tästä lähtien lienee mulkoilee minua paheksuen. En ole tietääkseni ollutkaan koskaan aiemmin kenenkään sali-inhokki.

Kun ihan ystävällisesti käy kysymässä kuinka paljon hän vielä aikoo tehdä, niin papatus alkaa, kuinka hän on sen ja sen ikäinen ja kuinka tärkeää hänellekin harjoittelu on. Niin, eihän kysymys sitä millään tavalla koskenut 🙄 Vielä hänen piti lähtiessään oikein erikseen tulla minulle kertomaan, kuinka vempele on nyt vapaana minulle - olin siirtynyt toiseen paikkaan tekemään muuta 😆

Olen saanut itselleni vihollismummelin, joka tästä lähtien lienee mulkoilee minua paheksuen. En ole tietääkseni ollutkaan koskaan aiemmin kenenkään sali-inhokki.
Mulle tuli kerran vanhempi rouva valittamaan maven kolinasta.
Olin vasta lämmittelemässä.
Naureskelin, että en oo oikeastaan edes aloittanut vielä.
No vetelin sitten niin pienellä kolinalla kun pystyy.

Vapautin vetopaikan, niin tuli seuraava sitten normaalikolinalla lämmittelemään.
Rouva poistui ovet paukkuen, ei mennyt enää valittamaan tälle :).

Kerran tuli vanhempi rouva valittamaan kun laitoin jalkaprässin sarveen 25kg levyn 20kg levyn päälle. Jää kevyempi sinne alle. Niin siinä järjestyksessä ne olikin ja samaan palautin, vieressä erilliset telineet pienemmille painoille ja myös kakskymppisiä siinä.. Ihan hämmennyin kun tuntui niin typerältä valitukselta, en nyt halunnut sanoa pahasti, enkä toisaalta alkaa selittelemään. Lähti onneksi saman tien pois sanottuaan asiansa. En muklannut niitä levyjä toisinpäin. Joskus kyllä ärsyttää itseäkin kun esim 2+2 kympin levyä jemmattu parin isomman levyn taakse, mutta joku raja valituksissa...

Älä välitä tollasesta. Sillä on vaan ollut ns. paha olla ja hormoonit sekaisin.

Mulle tuli kerran vanhempi rouva valittamaan maven kolinasta.
Olin vasta lämmittelemässä.
Naureskelin, että en oo oikeastaan edes aloittanut vielä.
No vetelin sitten niin pienellä kolinalla kun pystyy.

Vapautin vetopaikan, niin tuli seuraava sitten normaalikolinalla lämmittelemään.
Rouva poistui ovet paukkuen, ei mennyt enää valittamaan tälle :).
Viime kesänä menin salille ja laitoin Mokomaa soimaan salin musavehkeistä. Salilla oli muutama muu kenellä oli kuulokkeet korvilla ja yksi nainen kenellä ei ollut. Kun se Mokoman levyn eka biisi soi vielä tämä nainen oli saanut ilmeisesti jonkinmoiset raivarit. Ei sanonut mitään mutta heitti mutkatangon lattialle ja painot telineisiin jne. ja keräsi kamansa ja painui helvettiin sieltä salilta... Katsottiin siinä sitten sitä touhua ja toisiamme hämmentyneinä näiden muutaman muun kanssa. Ei jumalauta että voi olla toisilla kyllä vaikeaa (ilmeisesti itsensä kanssa). Ja kyllä, olisin voinut vaikka vaihtaa muuta musaa tms. mutta kun ei sanonut mitään vaan kimpaantui vaan 0-100 parissa sekunnissa ja lähti helvettiin... Bad day tai hormoonit sekaisin. Oon ollut muutaman kerran tän jälkeen tämän naisen kanssa samaan aikaan salilla ja enää uudelleen ei vastaavaa ole tapahtunut. No hard feelings! :ROFLMAO:

Älä välitä tollasesta. Sillä on vaan ollut ns. paha olla ja hormoonit sekaisin.

😕 Meni hyvä fiilis, vaikka ymmärrän, että rouva tulkitsi kysymyksen jostain syystä täysin väärin, ylireagoi ja ryhtyi hyökkäykseen. Ei kukaan aikaisemmin ole mitenkään pimahtanut. Onhan salin seinilläkin laput "jos huilaat, niin vapauta laite siksi aikaa" (joihinkin tuppaavat etenkin naiset jäämään istumaan ja juttelemaan loputtomiin vieruskaverin kanssa.)

Minua ei kolinat, kalinat ja ähinät haittaa, mutta sitä en ymmärrä, jos aikuisen miehen pitää VITTUa hokea koko ajan. Salilla käy eräs iso mies. Ihan ok tyyppi itsekseen, olen pyytänyt ottamaan pois jonkun jalkaprässiin jättämät viisikymppiset ja muutenkin pari sanaa tulee joskus vaihdettua hänen kanssaan. Miehen käytös muuttuu silloin, kun mukana on treenikaveri: hirveä uho, selitys, esittäminen ja vitun huuto päällä!
Rasittavaa, huvittavaa ja säälittävää yhtä aikaa.

Back
Ylös Bottom