Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihmettelem vaan näitä etätyöläisiä. Jos et osaa hallita itseäsi niin mitenkä töitä? Onko niin että nämä tarvii pomon niskan taakse kattomaan että nyt ylös ja nyt lopetat kokouksen jne. Nyt kävelet pissalle.

T: etätöiläinen joka ei oo 4 vuoteen istunu työpäivän aikana, jumppaa töisä, bodaa, käy lounastauolla lenkillä.
Kun käy konttorilla, sielä istutaan hikisessä neukkarissa koko työaika.

Itse huomasin tuon. Askelluku menee monena päivinä lähes nollille, kun istut koneella koko päivän, syöt koneen ääressä ja jos töiden jälkeen ei ole mitään erikoisempaa menoa. Tuohon vielä päälle se, että tykkään lukea kirjoja ja jos töiden jälkeen luet kirjaa, niin tuo ei ole kyllä hyvä juttu pidemmän päälle liikunnan kannalta.

@vokot
Onko mitään osakeveivejä menossa. Nyt voi tulla laskukuukausi, loppukuusta ottipaikat taas paranee.

ei ole, +viistonnia makselin mätkyjä & ostellut kaikenlaista materiaa mm. sormusta, taskupuhelinta niin ei ole nyt tullut harrastettua

lokakuussa olisi taas rusaasti käteistä käytettävissä, kun pökkää osinkoja

muun muassa työmatkaliikkuminen jää pois

tuon verran polkaisin pyörää elokuussa, eikä ensimmäistäkään lenkkiä
tuosta jos miinustaisi työmatkaliikkumisen pois niin ei vähäiseksi jäisi hyötyliikunta ni

Elo 2025 (236,0 km)

heinäisenäheinäkuuna ajelin vähän #ajankuluksikin niin:
Heinä 2025 (484,0 km)

Parempi työpiste mulla kotona on kuin konttorilla, mutta työmatkapyöräily, sosiaali ja ravintolalounas useimmiten jäävät pois.
Ja etätyössä ehtii jonkun pikkuremppahomman hoitamaan 'tauolla'

Parempi työpiste mulla kotona on kuin konttorilla, mutta työmatkapyöräily, sosiaali ja ravintolalounas useimmiten jäävät pois.
Ja etätyössä ehtii jonkun pikkuremppahomman hoitamaan 'tauolla'

Plus puntillekkaan ei jaksa erikseen lähteä kun voi jatkaa sohvalla pötkötellen..

Jos jotain itsestäni tiedän, niin jos punttien nostelu onnistuisi kotona niin jäisi nostelematta. Pakko "lähteä salille".

taivahan tosi

en ajaisi minuuttiakaan kuntoilupolkupyörääkään jo semmoinen olisi, kyllä ulos on sitäkin harrastetta lähdettävä tekemään

sosiaalinen

on muuten etessä mielenkiintoinen imiskoe nousevana lavvantaina

täysinselvinpäin punkrokGAYkoille

otanko minkäänlaista kontaktia kehenkään, kun jää henkilökunnan kontaktointi baaritiskilläkin väliin

taivahan tosi

en ajaisi minuuttiakaan kuntoilupolkupyörääkään jo semmoinen olisi, kyllä ulos on sitäkin harrastetta lähdettävä tekemään
Minä kyllä hölskyttelen läskejäni crosstrainerilla, vain siksi että samalla voi kattella laatusarjoja tabletilla.

on muuten etessä mielenkiintoinen imiskoe nousevana lavvantaina

täysinselvinpäin punkrokGAYkoille

otanko minkäänlaista kontaktia kehenkään, kun jää henkilökunnan kontaktointi baaritiskilläkin väliin
Osuipa sopivasti autonkatsastusreissulla lehteä selatessa Kanadalaisen Kenneth Glasgow:n filosofointi: "Ujous on pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua, kaikkien pitää pyrkiä siitä eroon".

Kennethiltä voisi kysyä mitä mieltä hän on epäsosiaalisuudesta. Sehän on täysin eri asia kuin ujous.

coittaa jälleen yksi: syksy saa, Minä en
Tässä olisi se hyvä puoli että autoprojekti etenisi, kun ei menisi kaikki viikonloput nahkapuikolla hitsatessa.
Mutta olen jo päättänyt että tulevana viikonloppuna tehtävä ryhtiliike ja tojotan hitsausta onely.

Back
Ylös Bottom