Hyvät tilat se etätyökin vaatii. Ei oo hääviä pienessä asunnossa istuskella ja ehdottomasti kannattaa käydä ulkona lounaalla tällöin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Etätyön tekijöistä ikävä tutkimustieto
Tutkijan mukaan tuoreet tulokset ovat huolestuttavia.www.is.fi
Ihmettelem vaan näitä etätyöläisiä. Jos et osaa hallita itseäsi niin mitenkä töitä? Onko niin että nämä tarvii pomon niskan taakse kattomaan että nyt ylös ja nyt lopetat kokouksen jne. Nyt kävelet pissalle.
T: etätöiläinen joka ei oo 4 vuoteen istunu työpäivän aikana, jumppaa töisä, bodaa, käy lounastauolla lenkillä.
Kun käy konttorilla, sielä istutaan hikisessä neukkarissa koko työaika.
Tältä palstalta saa aina varmasti oikean tiedon.
@vokot
Onko mitään osakeveivejä menossa. Nyt voi tulla laskukuukausi, loppukuusta ottipaikat taas paranee.
muun muassa työmatkaliikkuminen jää pois
Kahvitauolla ehtii käydä laittamassa betonimyllyyn satsin tulemaan? :Detätyössä ehtii jonkun pikkuremppahomman
Parempi työpiste mulla kotona on kuin konttorilla, mutta työmatkapyöräily, sosiaali ja ravintolalounas useimmiten jäävät pois.
Ja etätyössä ehtii jonkun pikkuremppahomman hoitamaan 'tauolla'
NAISta tekisi mieli, mistä helepommalla?!
Jos jotain itsestäni tiedän, niin jos punttien nostelu onnistuisi kotona niin jäisi nostelematta. Pakko "lähteä salille".Plus puntillekkaan ei jaksa erikseen lähteä kun voi jatkaa sohvalla pötkötellen..
Jos jotain itsestäni tiedän, niin jos punttien nostelu onnistuisi kotona niin jäisi nostelematta. Pakko "lähteä salille".
mitä mielestänne vaikeaa pitäisi alkaa tekemään
sosiaalinen
Minä kyllä hölskyttelen läskejäni crosstrainerilla, vain siksi että samalla voi kattella laatusarjoja tabletilla.taivahan tosi
en ajaisi minuuttiakaan kuntoilupolkupyörääkään jo semmoinen olisi, kyllä ulos on sitäkin harrastetta lähdettävä tekemään
Osuipa sopivasti autonkatsastusreissulla lehteä selatessa Kanadalaisen Kenneth Glasgow:n filosofointi: "Ujous on pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua, kaikkien pitää pyrkiä siitä eroon".on muuten etessä mielenkiintoinen imiskoe nousevana lavvantaina
täysinselvinpäin punkrokGAYkoille
otanko minkäänlaista kontaktia kehenkään, kun jää henkilökunnan kontaktointi baaritiskilläkin väliin
No mä voin tulla sanomaan sulle moi jos eksyn sinneon muuten etessä mielenkiintoinen imiskoe nousevana lavvantaina
täysinselvinpäin punkrokGAYkoille
otanko minkäänlaista kontaktia kehenkään, kun jää henkilökunnan kontaktointi baaritiskilläkin väliin
Tässä olisi se hyvä puoli että autoprojekti etenisi, kun ei menisi kaikki viikonloput nahkapuikolla hitsatessa.coittaa jälleen yksi: syksy saa, Minä en