Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jos löytyy vehkeet niin onko niiden oltava myös toimivat, ollakseen Mies

#larkemuttalöysä

Olen tänään käyttänyt osan työajasta pohdintaan vaihtaisinko mersusta tojotaan. Jälkimmäisellä ajaminen vituttaa enemmän, paitsi korjaamoreissuilla. Joita on <10% mersuun verrattuna. Tojotalla saa paremmin naisiakin.

Tuossa mielenkiintoinen ja objektiivinen artikkeli aiheesta miksi Mercedes-Benz S-series on maailman paras auto. Vahva lukusuositus. Tai pakollinen kaikille oikeastaan

Indeed, the S-Class is often referred to as the “best car in the world” at any given moment in time, which usually isn’t meant literally but reputationally, and, indeed, the S-Class is still the benchmark by which every other luxury sedan is measured.

DHL toi porsse mukin, jääpalamuotin sekä pari tarraa.

Mukille tietty käyttöä, jääpaloista tuskin oikeasti erottuu se porsse vaakuna. Tarroista ei mitään hajua mihin voisi lämäistä. Mutta ovat hienoja.

#fiksuaostelua

Ei toisaalta maksanut paljon ja hitokseen nopea toimitus.

Minulla 4 päivää viikossa läsnäolopakko ja yksi etäpäivä. Jonkin verran työ sisältää kevyttä varastopuuhaa, mutta enimmäkseen tietokoneen hakkaamista. Olen opetellut työskentelemään seisten yleensä puolet päivästä konttorilla. Helpottaa vähän. Plussana myös meillä ei kukaan sinänsä kyttää eli voi käydä pidemmällä kävelyllä lounasaikaan. Joskus käynyt myös ei-lounasaikaan vähän kävelyllä. Eipä ole tullut sanomista. Etäpäivinä vielä enempi ulkona oleskelua ja jumppaamista.

Jumeja on kyllä silti ja pää tulee kipeäksi välillä näytön tuijottamisesta. Mutta kun oikein asennoituu niin kyllähän tää menettelee. Ei oo mua kyllä luotu toimistorotaksi. Liikettä kaipaisi. Sellainen hybridi olisi paras eli puolet koneella istuskelua ja puolet jotain fyysistä puuhailua. Vaikea sellaista tosin löytää. En enää tässä 30v iässä leikatun polven kanssa lähtisi tekemään totaalista täyskäännöstä tyyliin palomieheksi/putkimieheksi. Sitten jos kävisi niin ettei olekaan oma juttu ja jalka ei kestäisi niin voisi harmittaa.

Tänään palattu töihin lomalta. Ihan ok fiilis. Ei oikeastaan vituta!

Tämäkin on strategia. Tulee kollegalle enemmän painetta saada joku asia hoidettua, jos käyn päivittäin hänen pöytänsä nurkalla sitä pyytämässä vs. lähettelen epätoivoisena teams-viestejä tai maileja asiasta. Jälkimmäiset on helpompi sivuuttaa. Mitä enemmän se on ewwww, niin sitä nopeammin ehkä tulee matskut, että ei tarvitse enempää olla kontaktissa.
Minua motivoi aina parhaiten se, että kun tekee homman nopeasti niin sitten voi tuijottaa seinää tai pelata duolingoa tai kaivaa napaa..

e: toki autokatoksessa on lankupätkä joka on pitänyt siirtää muaalle noin 14kk sitten.

Viimeksi muokattu:
Uunosta (verkkopaidasta) tuli mieleen.

Onkohan kukaan laskenu montako reikää on paidassa voi olla ennenkuin paidan rikkoontuessa reikien määrä alkaa pienenemään?

Back
Ylös Bottom