Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Liekkö hesassa joku roolipelifantasiahaltija tapahtuma kun triplassa tuli ihmisiä haltijoiksi yms pukeutuneena. Hämmentävä näky oli aikuinen mies pitkissä hiuksissa ja parrassa haltijakorvat päässä😂
Nykypäivänä se voi olla kyllä ihan jonkun woken perustyyliki 🤣

Noihin hukkumisiin liittyen, olihan uutisissa jotain puhetta ulkomaalaisistakin ja kuinka pitäisi varmaan ruveta somaliaa ja arabiaa kuuluttamaan rannoilla.
Jotenkin vaikea ymmärtää asiaa, voinee johtua siitä kun oon syntyny aikana jolloin maalaisjärki oli enempi ku myytti, ja naiset oli naisia ja sukupuoli ei ollut kiinni tunnetiloista.
Mutta jos mä olisin rannalla lapseni kanssa, ja oli sitten uimataito kunnossa molemmilla tai ei. Varsinkin JOS ei osaisi uida kunnolla, pitäisin silmällä omaa lastani. Ihan samalla tavalla sitä piti silmällä muuallakin kuten kaupoissa jne. Ei mun tarvi osata puhua kreikkaa, että tajuan veden olevan vettä Kreikassa, ja että hukkuminen veteen tapahtuu myös Kreikassa. En tiedä onko ihmiset aidosti tyhmentyny todella rajusti nykysin, vai onko se vaan seurausta älylaiteriippuvuudesta ja elämän helppoudesta. Luulen että molempia, Eikä kyse vaan uimisesta ja hukkumisesta. Nykyään tuntuu, että on aplodien paikka jos ihminen osaa aikusena sitoa kengännauhat.
Ei mulla täsä si muuta. :)
Luulen, että jotkut kuvittelee että kun rannalla tai maauimalassa on uimavalvoja tms. niin että se tarkoittaa ettei sinun kuuluisi vahtia muksujasi.

Jossain paikassa vanhempi oli löytynyt saunasta ja muistaakseni useampi muksu vaeltanut ympäri uimalaa/uimarantaa. Oliko jossain tapauksessa uimavalvojat toistuvasti muistuttaneet, että lapsen valvonta on huoltajan vastuulla. Vanhempi oli vedonnut siihen, että paikalla oli muita aikuisia ja uimavalvojia. Eli toisinsanoen vältteli vastuutaan.

Liekkö hesassa joku roolipelifantasiahaltija tapahtuma kun triplassa tuli ihmisiä haltijoiksi yms pukeutuneena. Hämmentävä näky oli aikuinen mies pitkissä hiuksissa ja parrassa haltijakorvat päässä😂

Takavuosina, omina opiskeluaikoina kyseinen tapahtuma järjestettiin Otaniemessä ja se tunnettiin yleisesti "menninkäisviikonloppuna" . Ihan kuvaava nimitys.

Itselläni on kyllä ihan tarpeeksi hommaa yrittää larpata normaalielämässä ihmistä päivästä päivään, että ei kaipaa enempää roolipelejä siihen päälle.

Takavuosina, omina opiskeluaikoina kyseinen tapahtuma järjestettiin Otaniemessä ja se tunnettiin "menninkäisviikonloppuna" . Ihan kuvaava nimitys.

Itselläni on kyllä ihan tarpeeksi hommaa yrittää larpata normaalielämässä ihmistä päivästä päivään, että ei kaipaa enempää roolipelejä siihen päälle.
No tuopas sen selittääkin👍🏻 Normaalin kunniallisen kansalaisen larppaaminen on kyllä usein yllättävän haastavaa

IMG_4396.webp

Back
Ylös Bottom