Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaliaa tekisi mieli.

Pitäisiköhän yksi karhu riibaista huiventaaliin
Screenshot_20250723_172755_Instagram.webp

Minä aion tänään juoda 0.33 4.6% karhuja a´hintaan 9,50euroa

aika kalliilta se kyllä vaikuttaa!

mutta: jano on jano

Minimum piti käydä huollattamadsa golffin ilmastointi kun ei meinannu enää jaksaa.

tottakai mesesäkin huolletaan, kuten suåsitukset ovat, kahten vuoden välein

etellisessä huollossa mm. tehtiin tämä

nyt kahvi, pelkkä

tai ei ihan, katataoniia laitoin mausteeksi soimaan

sitten suihku

sitten voikin siirtyä a-alue(i)lle, nauttimaan, onhan se jälleen KesäPäiväKauneimmillaan

Tommoiset saappaat on festarinaisilla nykyään.

ei nyt ollut kuvia, mutta havinnoin provinssissa seuraavaa

Minulla nokian kontiot ja eivät ne varren mitassa ja värissä juurikaan eronneet NAISoletettujen festifaalisaappaista

eikös kumi myös erittäin erroottinen materia, ainakin joidenkin mielestä

Sen verran tiukan linjan pidin, että pisaraakaan vettä en juonut festareilla. Luotin sataprosenttisesti vokotin teoriaan oluen vesipitoisuudesta.
Oikein meni:

"Eri juomien paremmuutta kuumalla ilmalla on tutkittu hydraatioindeksillä.

– Se ei ole ollenkaan niin kuin luullaan. Oluella ja kahvilla ei ole hirveästi eroa veteen, Lagus selventää.

Hän korostaa, että helteellä tärkeintä on ennakointi, etenkin juomisen."

eilen nuorisofestareilla, joissa seniorirannekkeella edustan ilamaaseksi, nuortenNAISten helman mitta kyllä usein niin minimaalinen, että aivan pyllynposkien alareuna vilkkuu

muutenkin minihame valtavaa muotia, ei paljon muita vaihtoehtoja näkynyt

nuorilla klopiilla sensijaan valkoinen teepaita kovaa huutoa, havaattin myös itse olevani inessä scenessä koska olin verhoutunut valkeaan teepaitaan

Oikein meni:

"Eri juomien paremmuutta kuumalla ilmalla on tutkittu hydraatioindeksillä.

– Se ei ole ollenkaan niin kuin luullaan. Oluella ja kahvilla ei ole hirveästi eroa veteen, Lagus selventää.

Hän korostaa, että helteellä tärkeintä on ennakointi, etenkin juomisen."

unohdettiin mainita se posetiivinen seikka, että saattaa myös päästä harrastamaan esiaviollista seksiä, kiitos keskioluen

tottakai mesesäkin huolletaan, kuten suåsitukset ovat, kahten vuoden välein

etellisessä huollossa mm. tehtiin tämä
Näillä keleillä ei viitti edes kattoikkunaa (autosta....eikä kotoa) avata kun palaa otta.

Mistä tuli mieleen, että eilen kun ajeli hellsinkistä kotiin niin motarilla tuli muutama avoauto vastaan katto auki...toivottavasti on a) korvatulpat ja 2) aurinkorasvat ettei ole sekä kuuro että palanut kun pääsee perille.

ai niin, foto olis kiva

MiikkaelGaabriel ei ollu ollenkaa niin huono mitä olis voinu luulla

valokuvauksisella hetkellä jo tka-alalla, muuten koko GAYkka etulohkossa hyvällä paikalla

IMG_6933.webp

korvatulpat

eilen semmoinen havainto, että onely Minä ja järjestyksenvalvoja käyttivät kuulonsuojausta

onkohan tuo musiikkityyli sitten sitä semmosta missä ei käytetä?

hevimeteliGAYkoilla kun yli puolella yleisöstä tapaa nykypänä olla kuulo suojattu, niin otti oikein eilen silmään, kun näkyi paljaita korvia, onely

Back
Ylös Bottom