Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Silpoja ammutaan aamunkoitteessa.

Lisäys: kuinka paljon sinun haukku syö päivässä?
Ukrainan tuonti niin on hyvin mahdollista, että silpoja on ammuttu tai räjäytetty.

Kyllähän se syö. En muista desilitramääriä kun nykyään vedän silmämääräisesti nappulaa kippoon. Sekaan jauhelihaa, lohiöljyä ja jotain viherjauhetta. Luulientä jos on. Maksaisko tuon ylläpito vähän toista sataa kuussa pakollisten kulujen osalta.

E: Täytyy se olla hyvän matkaa toista sataa 🤔 lähempänä kolmatta sataa.

Karhunkierros Nuts 55 km DNF.
20 km kohdalla olikin suht pitkä ja hemmetin jyrkkä alamäki - polvi kipeyty. Energiaa ei saanut otettua kunnolla ja vatsa reistaili. Olin etukäteen miettinyt keskeyttämissuunnitelman, joten oli lopulta helppo päätös keskeyttää. Kävi muutaman kerran mielessä, entä jos kuitenki yrittäis jatkaa huollosta eteenpäin, mut 5 tuntiin olin saanut juotua ainoastaan1,2 litraa, niin totesin kipeytyneen polven kanssa jatkamisen liian riskialttiiksi seuraavan huollon ollessa 17 km päässä.Joten saldona 20 km juoksua ja 12 km kävelyä, jotta pääsi ensimmäiseen huoltoon keskeyttämään. Viiden tunnin alkuyön reippailu.

no: haistelemaan palanutta etanolia &kuminkäryn, ehkä se siitä helpottaa

sitten: rehupiiklesin GAYkalle, ehkä sekin auttaa

sitten: en tiiä vielä, tekstiviesti on saapunut, mutta en Minä nyt osaa vielä päättää

Vasikkaa juurikin paistinpannulla. Menee kuitenkin uimaan kaalikeiton sekaan.

Melkoiset tuoksut kämpässä.

Eilen olisi ollut tsäänssi olla työkaverien kanssa baarissa. Olisi varmaan tehnyt minulle hyvää ja ollut etenkin sosiaalisesti järkevää. Silti tuntui jo yhdeksältä, että aamuviiteen on sen verran pitkä aika, että lähden kotiin nukkumaan.

#jokutoinenkertasitten

Back
Ylös Bottom