Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lisätään nyt tähän että mä olen perusluonteeltani iloinen ja hyväntuulinen heppu. Hoidot on alettu ja lääkkeitä syödään, turha tätä on sen kummemmin miettiä, jatketaan hassujen kuvien ja viestien kirjoittelua kuten ennenkin
Ei kai ole mikään haimasyöpä tai vastaava vähän niinku lopulllinen?

99 kg. Täysin sopiva lukema, jalka nousee mehtässä kävellessä ja hartialinja sen näköinen, ettei kenenkään tarvitse kysyä erikseen käynkö salilla.

1000046887.webp

meikattu: ehtoon vietto alueella voi alkaa

mutta siirrytään nyt ensin

ennusteet eivät ole puolellani

Eipä tähän nyt mitään järkevää osaa kirjoittaa. Paitsi tietysti kiva kuulla, että maininnat hissikuiluista ovat tehonneet erinomaisesti.

Jos roudaamiset yhä jatkuvat, niin näitä kommentteja pitää välttää:
-Onpa täällä pitkiä käytäviä.
-Eipä tartte illalla mennä lenkille, heh heh.
Arvaa muuten mitä minä hoin noilla meikun käytävillä (ei jaksa muistaa kaikkia näitä torni- yms nimityksiä).

”Ei varmaan tartte lenkkeillä illalla”, ”Ai täällä on tällaisia graffiteja”, ”Ei mun lapsuudessa varmaan ollut tunneleita”, ”Toivottavasti täältä pääsee hengissä pois”.

Se on vaan on niin, että kun odotat rintakehän aukaisua pari viikkoa, niin jotain keskustelua haluaa herättää, kun mahdollista.

Ja muistin kyllä todella hyvin, että juuri näistä aiheista Sylvi varoitti. 🙂 Niissä tilanteissa ei oikein läppä lennä hyvällä mielikuvituksella

Kun ei ollut esim kaljaa.

Painolukemiin, laihaläski 83kg. Punttia viimeksi maaliskuussa erinäisten kremppojen ja lenssujen takia. Tänään kevyt jumppa ja siitä syömään+oluelle, eiköhän huomenna ole kivasti kankea olo.

Jumpassa irtosi maasta kummiskin hyvät raudat helposti. Leukominen oli kuitenkin lopetettava, edelleen on joku tossa kyynärvarressa rikki (since tammikuu). Sama käsi, josta joskus tuo hauiksen kiinnike sanonut naps.

E. Syömästä kotiuduttu, sauna on päällä ja on.

Back
Ylös Bottom