Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Painolukemiin, laihaläski 83kg
Samma på här. Paitsi pari kiloa enemmän. Kyl se siitä, itellä 2 viikkooa reeniä ja alkaa pikku hiljaa lihaspaineet palailla ja lihasmuisti yoimii, jotain pattia näkyy, kyä se siitä kohti ok kuntoa 👌 aerobista kuntoa ylöspäin itellä ja reeniä niin peilikuva alkkaaa näyttää ihan siedettävältä. Noin kaks vuotta taukoa itellä, näytti peilikuva niin vittumaiselta että pakko oli alkaa läskejä sulatella ja rakentaa taas lihasta, pikkuhiljaa...

104 kg voimamahalla, pituuttakin on jonkin verran, joten näytän lähinnä kai vain hyvinsyöneeltä ex-lätkäpakilta tms. :|

Joo dieetti toiminut taas sairaan hienosti. Onneksi on edes DOMS päällä, että voi kuvitella tehneensä jotain eikä itseinho ja -sääli syö kokonaan miestä perjantai-illassa.

Jjoo Riihikalliossa. Tunnetaanko me?
Ai Riha, Hyrylä? Sitten minäkin oon nähnyt jonkin kerran ehkä. Täällä liikkuu Napolin mastiffin näköinen ja Cane Corson näköinen koira.

Meillä on se käppyrähäntäinen hieman pahantuulinen lehmipaimen. 99% vaimon ulkoiluttamana näiden mun terveyshaasteiden takia.

Jos sinisen Macanin näet, niin se olen minä (tai parempi puolisko).

Ei muuta ku tän foorumin postauksien kautta. Tais olla entinen nick 'mahtisonni' Nätti se sun oliko dogo argentino, canario tai vastaava, musta pirun nätti koiro.
Joo ja sitä ennen oli kans jotain, muistaakseni neljä eri nickiä ollut nyt vuosien saatossa. Ja kiitos, Cane Corsohan se. Komee ja kiiltävä kundi. Aika paljo liikutaan lenkillä täällä ja ihmiset tulee tosi usein kyselemään koirasta niin ajattelin, että ollaanko törmätty.

1000022809.webp

Ai Riha, Hyrylä? Sitten minäkin oon nähnyt jonkin kerran ehkä. Täällä liikkuu Napolin mastiffin näköinen ja Cane Corson näköinen koira.

Meillä on se käppyrähäntäinen hieman pahantuulinen lehmipaimen. 99% vaimon ulkoiluttamana näiden mun terveyshaasteiden takia.

Jos sinisen Macanin näet, niin se olen minä (tai parempi puolisko).
Jep, sama Riha. Täällä on useempikin Corso, yhdellä naisella on niitä vissiin ainakin pari ja sit on joku mies jolla on semmoinen aivan valtava 70kg+ tankki, muistaakseni Ukrainasta tuotu. Leikatut korvat ja häntä, oma on ihan naturel. Rihan koirapuistossa joko mun tai vaimon lenkittämänä on hyvät saumat bongailla.

Porsseja myös paljon Tuusulassa. Jos Hiace on lapin kansallisauto niin Porsche taitaa olla Tuusulan 🤔 mut pidän silmät auki sinisen Macanin varalta.

Minulla on tullut paha stoppi treenailuun mielialanotkahduksen myötä 🫤 Notkahduksen syynä saattaa olla hyperparatyreoosioireiden aikaansaama pitkäkestoinen stressi, mikä lienee aivan normaali reaktio tämmöisissä kuukausitolkulla jatkuvissa kivuissa ja epämukavassa olossa. Tai sitten menossa on aivotoimintaani kuuluva säännöllinen - onneksi lievähkö - masennusjakso, joka tulee täysin riippumatta siitä mitä teen tai en tee. Tämä uusin pillerivalmiste Lamotrigin toimii hienosti tasaamalla mielialaa kuten purkin kyljessä luvataankin, näin kävi viimeksi marraskuussa.

Punttisaleilun sijaan olen käynyt miellyttävän leppoisilla ohjatuilla kehonhuoltotunneilla (tosin eilinen pilates oli aikamoista kidutusta) ja harrastanut kaikkien ei-niin-nuorten suosikkia sauvakävelyä.

Back
Ylös Bottom