Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Screenshot 2025-05-23 140806.webp

Terveisiä Hus Tornisairaalasta! Potilaskuljetus kuskannut minua pitkin käytäviä viikon verran vauhdikkaasti, mielessä Sylvin kommentit joten ollut aina kohtelias ja ystävällinen. Heidän puoleltaan on käytös ollut myös asiallista.

aika kulunut työtä tehdessä

mitä uutisiä tuolloin on tullut?

IMG_4842.webp

@maltsu
Tämmöistäkö se elämä teillä siellä Helsingissä on?
Oletko tarkistanut oman ja skidien sängynaluset, varmuuden varalta. Rollet ja massit piiloon.

Olen Esbolainen nykyjään, mutta juu eiköhän tuota touhua meilläkin ole. Tässä työpaikallakin taannoin yhdet ulkom taustaiset vuokrasivat luukkua, ei siellä oikein mitään tapahtunut, kuntit pompottelivat koripalloa ja enempi sellasta kaverin olosta tyyppiä kävi. Vähän ennen kuin lähtivät olivat vuokraisännän mukaan poliisit tehneet tupatarkastuksen ja tuota lähimettääkin haravoineet huumekoiran kanssa.

Terveisiä Hus Tornisairaalasta! Potilaskuljetus kuskannut minua pitkin käytäviä viikon verran vauhdikkaasti, mielessä Sylvin kommentit joten ollut aina kohtelias ja ystävällinen. Heidän puoleltaan on käytös ollut myös asiallista.
Ei kai siellä sydämen asioilla olla?

Ei oikein Kulin viestin jälkeen tee mieli laittaa huumoriviestiä, mutta jos nyt vähän edes naurattaa niin kai sekin on hyvä.

Eli yllätys, mahduin siihen märkäpukuun. Vilkuilin kameran ja peilin avulla, miltä takaa näyttää.

IMG_0033.webp

Ilman random lapsia tietty. Oikeasti kun jalat alkaa suoraan yläkropasta tossa märkäpuvussa.

Ikävä kyllä syöpä löyty.

Eipä tähän nyt mitään järkevää osaa kirjoittaa. Paitsi tietysti kiva kuulla, että maininnat hissikuiluista ovat tehonneet erinomaisesti.

Jos roudaamiset yhä jatkuvat, niin näitä kommentteja pitää välttää:
-Onpa täällä pitkiä käytäviä.
-Eipä tartte illalla mennä lenkille, heh heh.

mutta syödään nyt ensin, sitten vasta sitä olutta #terveydeksi

Back
Ylös Bottom