Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Quokka on tänään minun henkieläin! 😄

fkPxXla.png

Tästä tulikin Mieleen, että Miten @orsilla1 menee?
Kiitos kysymästä, päivä kerrallaan. Kävelyyn tarvitsen edelleen apuvälineitä, mutta hienoista parannusta tilanteessa kyllä tapahtunut. Lonkka on niin pahassa epätasapainossa, että melkoista ankan vaapuntaa eteneminen on.

Sydän voi kuitenkin hyvin, joka on tietty mukavaa. Paino pudonnut vielä kotiutumisen jälkeen, nyt -24kg joulukuun puolesta välistä. Tästä kuitenkin varmaan 75% lihaksista mikä ei ole mukavaa.

Pajulahti myös harkinnassa! Siellä en ole koskaan käynyt toisin kuin Vierumäellä, niin jo siksikin ajatus viehättää.

Aulangon kylpylä myös mietinnässä. Ainut vaan, että Scandicissa on ”kuntohuone”, joka ei välttämättä tyydytä, jos on innostusta ja terveyttä salitreeniin. Netistä ei löytynyt kuvia Aulangon ”kuntohuoneesta.”

Olin Aulangon Scandicissa elokuussa, ja se oli aito aikamatka 80/90-lukujen taitteeseen huoneen puolesta. Aamiainen oli mukava, mutta en minä sinne kyllä omalla rahalla menisi. Työkaverit moittivat kylpylää, eivätkä tuntia siellä viihtyneet. Kuntohuone lienee samaa tasoa.

Olin Aulangon Scandicissa elokuussa, ja se oli aito aikamatka 80/90-lukujen taitteeseen huoneen puolesta. Aamiainen oli mukava, mutta en minä sinne kyllä omalla rahalla menisi. Työkaverit moittivat kylpylää, eivätkä tuntia siellä viihtyneet. Kuntohuone lienee samaa tasoa.
Suuri osa suomen Scandic-hotelleista on entisiä Restellin mökkejä ja Restel ei tosiaan varmaankaan viimeiseen 15vuoteen investoinu peruskorjauksiin euroakaan, pois lukien ehkä hiihtokeskukset ja vastaavat, eli liki koko 2000-luku on menty ilman päivityksiä.

Työn puolesta joutunut näitä hotelleja vuosien varrella koluamaan pitkin suomea ja sikäli jos pääsee valitsemaan, niin aina joko Sokokselle tai johonkin yksityiseen/butiikkihotelliin sikäli kun laskulle majoittuminen on ollu mahdollista.

Back
Ylös Bottom