Minkäslaisen kristallin Sylvi on pullissaan todennu parhaaksi?Suosittelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkäslaisen kristallin Sylvi on pullissaan todennu parhaaksi?Suosittelen.
Ennole asiantuntija, mutta tuollaisen termin olen kuullut.Koska puhallus, niin käytetään varmaan sitä putken takapäätä... Riittääkö kessi, vai pitääkö olla apilas? En usko että oma harrastelubudjetti riittää uudempaan teknologiaan, sitäpaitti niissäkinhän se tekninen kehitys kai on keskittyny elektroniikkaan.
Ja sitte oikeesti, noinko tuo termi suomennetaan? En tiennykään.
Jeps, shot tarkoittaa monenlaista ampumista menneessä aikamuodossa, mutta shotgun on haulikko, siksi olen ite ajatellu että puhutaan jonkunlaisesta kuulapuhalluksesta kotimaankielellä.Ennole asiantuntija, mutta tuollaisen termin olen kuullut.
Yotan ahdin kun kävi mösjöö Virtalalla kunnostettavana, niin pakopesä oli todnäk käsitelty tuolla puhalluksella, oli niin käsittämättömän siisti.

Löytyi myös sellainen termi kuin raepuhallus.Jeps, shot tarkoittaa monenlaista ampumista menneessä aikamuodossa, mutta shotgun on haulikko, siksi olen ite ajatellu että puhutaan jonkunlaisesta kuulapuhalluksesta kotimaankielellä.
Pidempi viikonloppu Vierumäen urheiluopistolla alkaa tuntua aika houkuttelevalta ajatukselta!![]()
Minkäslaisen kristallin Sylvi on pullissaan todennu parhaaksi?
Siis kaljalle pitäisi päästä? Mittariauto varmin vaihtoehto.Minä olen Pajulahdessa lomalla pääsiäisen jälkeenOsaako joku sanoa, kulkeeko paikallisliikenne sujuvasti väliä Pajulahti - Lahti?
Varmaan hyvin vetoja tommosessa isossa modernissa kakstahdissa?
Näyttää myös, että toukokuussa on peräkkäisillä viikoilla Etelä-Suomen työmatkaa. Tuli mieleen, että jos edestakaisin kulkemisen sijaan ottaisikin sellaisen miniloman siihen kohtaan; omaa rauhaa ja mukavaa tekemistä (uinti ja vesijumppa, ulkoilu, sali jos pystyy, lukeminen).
Pajulahti myös harkinnassa! Siellä en ole koskaan käynyt toisin kuin Vierumäellä, niin jo siksikin ajatus viehättää.Minä olen Pajulahdessa lomalla pääsiäisen jälkeen![]()
Simonkenttä
Joku siellä kiinnostikin kun googlailin aktiivilomailua kotimaassa. Mutta Poriin ajaa 3 h Helsingistä. Vaikken vielä tiedä ekan työteissun ohjelmaa veikkaan, että sitten olisin aika myöhään perillä ja ”viikonlopun vietossa.”Pori!
Miksi ei pystyisi?vieläkö sielä pystyy yöpyä? Minä en ole uskaltanu kokeilla +10vuoteen
olen nykyään erittäin algeerinen kampille, pyrin vältelemään sielä piipahtamista viimeiseen saakka, miellyttävimpiäkin haahuilualueitin kun ydinkeskustasta löytyy
Miksi ei pystyisi?
Tresidenttiin taas huhtikuussa. Kaveri sai lentokapteenin natsat, niin mennään porukalla juhlistamaan. Todennäköisesti normipäivä-tyyppinen reissu.