Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Kaveria" kerran kuumotti Amerikan päässä, kun oli lentopahoinvointi yllättänyt ja hieman edelleen pahoinvoivana jonotti rajaviranomaisten haastateltavaksi yrjöt rinnuksilla ja meni vielä suuren ääneen kailottamaan taskupuhelimeen siinä jonossa (oli kielletty), johon toinen virkailija jo puuttui.
Pääsi maahan ihan ok kuitenkin.

Todistin joskus kun neliveto...tai no raahaus kunnossa käännytettiin portilta. Bangkokissa. Ukko kärrättiin jo check-inniin matkalaukkujen päällä.
Mä todistin joskus kun perus kanariffa-juntti alko uhkaileen pommeilla ja murhilla kun siltä vietiin sinappituubi pois. Lähti kisiksen putkaan hakemaan zeniä.

Siis eihän nyt pakettimatkalle voi lähteä ilman turun sinappia.
No ei voinut ei, piti palata lähtöruudun kautta 😁 noita keissejä on niin paljon kun hermot palaa aivan jostain mitättömästä asiasta. Perus viikunahillon poistaminen on saanu yhden business-matkustajan ihan fyysisesti tärisemään ärrimurrista kun "kyllä se aina ennen on saanu olla wääwää"

Hehe, kyl se aina ennen on saanu olla =D Parhainta just toi australian rajalla ohjelma kun kysyttäessä vastataan et ei oo mitää elintarvikkeita tai eloperäistä kamaa ja silti joka helvetin kerta aasialaisilla on nooan arkin verran siemeniä ja pari paistettua ankkaa siel laukussa.
Mun suosikki on "Kyllä Oulussa sai olla" ja sit vaimo vieressä korjaa, että niin mehän tultiin Rauno junalla Oulusta. En voinut muutaku nauraa 😂

Alkoi kuso kulkemaan mun systeemeissä. Palkkioksi itselleni tilasin porilaisen ja lihiksen.

Olisko kohta kempowerin ostos aika? Vai tippuuko vielä @Duke Nukem
Häijyn näköisellä laskulla päivä-indikaattoreissa. Oon kattellu Kempoweria tässä viikon ja melkein en ostaisi, ennen kuin viikkoindikaattorit kampeaa plussalle tai saadaan tukea 50 päivän liukuvasta keskiarvosta. Toki toki, voi kimmota taas mihin vaan. Ainakaan muut ostajat eivät ole rynnänneet paikalle.

Liitteet

• Screenshot_20240305_180319_Chrome.webp
    Screenshot_20240305_180319_Chrome.webp
    27,9 KB · Katsottu: 53
Olin Aulangon Scandicissa elokuussa, ja se oli aito aikamatka 80/90-lukujen taitteeseen huoneen puolesta. Aamiainen oli mukava, mutta en minä sinne kyllä omalla rahalla menisi. Työkaverit moittivat kylpylää, eivätkä tuntia siellä viihtyneet. Kuntohuone lienee samaa tasoa.
Sinänsä hotellilla itsellään ei ole hirveästi minulle merkitystä, kunhan vain aamupala on hyvä. -Kun omalla rahalla menen, niin tässä kohtaa eniten ratkaisee harrastusmahdollisuudet. Vierumäellä on kyllä kaikki.

Työn puolesta joutunut näitä hotelleja vuosien varrella koluamaan pitkin suomea ja sikäli jos pääsee valitsemaan, niin aina joko Sokokselle tai johonkin yksityiseen/butiikkihotelliin sikäli kun laskulle majoittuminen on ollu mahdollista.
Butiikkihotellit on ihania kyllä. Kotimaassa en vain oikein jaksa hotellin perässä hirveästi mennä, vaan omaa menemistä ohjaa tekemismahdollisuudet. Omalla rahalla onkin tullut oltua butiikkihotelleissa lähinnä ulkomailla -työnantajan maksaessa kotimaassa.

Pitää muuten sanoa, että Tampereen Sokos Hotelli Tornissa sali oli positiivinen yllätys! Siellä oli aerobisten vehkeiden lisäksi penkkipunnerruspenkki, smith ja laitteita, muistaakseni taisi olla ihan prässikin ja reiden ojennus-/ja koukistuslaitteet, kahvakuulia myös. Tosi posiitinen yllätys!

Olipa kiva päivä! Heti aamusta alkoi aurinko paistaa - ensimmäistä kertaa varmaan yli kolmeen viikkoon. Päätin jo aamusta järjestellä päivän työt siten, että ehditään ulkoilla auringon vielä paistaessa.

Meni vähän pidemmäksi kuin suunnittelin, aurinko alkoi jo painua mailleen -
FkL0Sx8.png

KQ6E0kT.png

Toivottavasti viikonloppuna olisi aurinkoista myös, tätä lisää! 🤗

Back
Ylös Bottom