Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakkasta enää -23 ja arska paistaa. Täydellinen talvikeli siis 🤍
On! Minä suljin työkoneen kahden jälkeen ja kävin paimenten kanssa jäällä - Olisi tarvinnut aurinkolasit! ☀️

Tiedotus.
Tilanne täällä itärajalla jatkuu rauhallisena. Suoritamme normaalia valvontaa.
Loppu.

20240208_154209.webp

Mitenhän muuten junat kulkee Kuopijo-Ääsjoki väliä? Pääosin aina ruukannu kumipyörien päällä liikkua...

Mietin vain, että se ens kesän offarin Kuopijon miitti, ku on nähty paikalliset tärkeimmät, niin voitais Vokotilta salaa siirtyä idästä länteen ja yllättää se lauantaina tuopin äärestä isolla porukalla ja valtavalla loivasti humaltuneella puheensorinalla.

Mitenhän muuten junat kulkee Kuopijo-Ääsjoki väliä? Pääosin aina ruukannu kumipyörien päällä liikkua...

Mietin vain, että se ens kesän offarin Kuopijon miitti, ku on nähty paikalliset tärkeimmät, niin voitais Vokotilta salaa siirtyä idästä länteen ja yllättää se lauantaina tuopin äärestä isolla porukalla ja valtavalla loivasti humaltuneella puheensorinalla.
Taksilla pääsee aina ja ei pitäis olla langan vakiojäsenillä niin euron päälle, varsinkin kun ollaan hyvällä asialla.

Maanantaina ei kulje junat minnekään. Sattumoisin olisin ollut junailemassa juuri Kuopioon mutta tulikin autoilureissu.
Tällä kertaa jopa parempi näin, vaikka pidemmät työreissut yleensä mieluimmin raiteilla.

Kuormurin lavalla kulkee kyllä isompikin rytmiryhmä.

Sylvi voi matkalla kertoa tarinoita Kannakselta.
Mutta mistä luotettava kuski, joka hanskaa Sisun, vaikkei nuissa vissiin ollukaan Fulleria, korjaa jos olen ulkomuistista väärässä.

Koska pitäähän Heeseekelleki ne pari sidukkaa (sallittu juoma tällä reissulla) saada jo matkalla tarjottua.

Mutta mistä luotettava kuski, joka hanskaa Sisun, vaikkei nuissa vissiin ollukaan Fulleria, korjaa jos olen ulkomuistista väärässä.

Koska pitäähän Heeseekelleki ne pari sidukkaa (sallittu juoma tällä reissulla) saada jo matkalla tarjottua.
Ei oo Fulleria ku ZF. 12 eteen, 2 taakse.

Onse kyllä semmonen ajettava että voi olla paras jos toimin itse kuljettajana.

Back
Ylös Bottom