Siinä nousi pekoni pahasti päähän.Lapsikin sen tietää, mikä on ihmiselle hyväksi, mikä ei.
https://www.facebook.com/share/v/kU6LL3j7LrQQZ6DT/
@TJJ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä nousi pekoni pahasti päähän.Lapsikin sen tietää, mikä on ihmiselle hyväksi, mikä ei.
https://www.facebook.com/share/v/kU6LL3j7LrQQZ6DT/
@TJJ
On! Minä suljin työkoneen kahden jälkeen ja kävin paimenten kanssa jäällä - Olisi tarvinnut aurinkolasit!Pakkasta enää -23 ja arska paistaa. Täydellinen talvikeli siis![]()
Taksilla pääsee aina ja ei pitäis olla langan vakiojäsenillä niin euron päälle, varsinkin kun ollaan hyvällä asialla.Mitenhän muuten junat kulkee Kuopijo-Ääsjoki väliä? Pääosin aina ruukannu kumipyörien päällä liikkua...
Mietin vain, että se ens kesän offarin Kuopijon miitti, ku on nähty paikalliset tärkeimmät, niin voitais Vokotilta salaa siirtyä idästä länteen ja yllättää se lauantaina tuopin äärestä isolla porukalla ja valtavalla loivasti humaltuneella puheensorinalla.
Ravintolavaunussa ois väljemmin tilaa valmistautua ja hieroa "sotasuunnitelmia".Taksilla pääsee aina ja ei pitäis olla langan vakiojäsenillä niin euron päälle, varsinkin kun ollaan hyvällä asialla.
Kuormurin lavalla kulkee kyllä isompikin rytmiryhmä.Ravintolavaunussa ois väljemmin tilaa valmistautua ja hieroa "sotasuunnitelmia".
Mutta mistä luotettava kuski, joka hanskaa Sisun, vaikkei nuissa vissiin ollukaan Fulleria, korjaa jos olen ulkomuistista väärässä.Kuormurin lavalla kulkee kyllä isompikin rytmiryhmä.
Sylvi voi matkalla kertoa tarinoita Kannakselta.
Minusta vahvasti tuntuu, että tässä päädytään vielä pahasti pöpelikköön.Mutta mistä luotettava kuski,
Kuormurin lavalla kulkee kyllä isompikin rytmiryhmä.
Sylvi voi matkalla kertoa tarinoita Kannakselta.
Tapani Kansa..Mutta mistä luotettava kuski
Ei oo Fulleria ku ZF. 12 eteen, 2 taakse.Mutta mistä luotettava kuski, joka hanskaa Sisun, vaikkei nuissa vissiin ollukaan Fulleria, korjaa jos olen ulkomuistista väärässä.
Koska pitäähän Heeseekelleki ne pari sidukkaa (sallittu juoma tällä reissulla) saada jo matkalla tarjottua.
Miten sattuki sopivasti, että just olin tähän kyseessä olevaan aiheeseen liittymättä tulossa linkkaamaan, että meillähän on tähän ihan kotimainen sanontaki.Minusta vahvasti tuntuu, että tässä päädytään vielä pahasti pöpelikköön.
No kaksin käsin sidukkaa sitte kohteessa.Ei oo Fulleria ku ZF. 12 eteen, 2 taakse.
Onse kyllä semmonen ajettava että voi olla paras jos toimin itse kuljettajana.