Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos haluat kasvattaa niin hiukset eivät saisi olla liian kuivat, koska ne sitten katkeaa helpommin. Keratiinin pitäisi säilyttää kosteutta hiuksessa. Samoin öljyt, esim argan oil.Yllättävän moni kampaaja ei ymmärrä, että kihartuva hius on kuivana lyhyempi kuin märkänä.
Tuo ko. kokemus liittyi tilanteeseen, jossa olin pyytänyt, että hiukset ovat edestä suurin piirtein leukalinjan mittaiset - ja siis vielä ennen pesua venyttänyt kihartuvaa hiusta ja havainnollistanut, että siis silloin leikataan muutama sentti pidempään mittaan, koska kun hius kihartuu sen pituus lyhenee.
Ei vaan. Silti leikkasi liian lyhyeksi ja "tosiaan, se lyhenee aika paljon kun se kihartuu." Aijaa. (En ihan oikeasti tiedä miten olisin paremmin voinut asiaa selittää - ja toisaalta, oletan kyllä kampaajalla olevan jotain ymmärrystä erilaisista hiuslaaduista; en mennyt koskaan takaisin.)
Olen havainnut saman asian. Tykkään, että hiukset ovat edestä pidemmät kuin takaa ja kerron aina, että sivulinja saa olla reilusti viisto, koska hiukset edestä kihartuvat paljon ja lisäksi korvatkin niitä tietty kohottaa. Muuten kuivana kampaus on niin, että hiukset on niskasta pidemmät. Hämmästyttävän moni kampaaja ei tätä jostain syystä osaa toteuttaa. Fiksuinta olisi leikata lopullinen muoto vasta kuivaan hiukseen, mutta ei.Yllättävän moni kampaaja ei ymmärrä, että kihartuva hius on kuivana lyhyempi kuin märkänä.

Kajsnalla on kyllä ehdottomasti paremmat lento-ominaisuudet kevyempänä kokoonpanona.Onko @Kajsna kokeillu koskaan mäkihyppyä? Ja jos Sylverö ja Kajsna laitettais Puijon suurmäkeen, niin kumpi voittais?
Tuo kuulostaa kyllä ihan siltä, että kampaaja on vetänyt jotain muutakin kuin lääkärin määräämät aamulääkkeetMullaki ihan riittävästi huonoja kokemuksia hiusten osalta. En edes tiedä kuinka paljon lähti yhdellä latvojen tasaus reissulla, kun hiukset leikattiin ihan vinoon ja edessä oli pituuseroa puolien välillä useampi sentti. Siinäpä sit pituutta tasoittamaan!
Loppuillasta sitten Kaivurin karaokeen laulamaan Nykäsen tuotantoa. Siitä pisteytys erikseen.Itellä vahva luotto Sylverön telemarkkiin.
Mutta ehkä tää ois huono näytöslaji offarin juhliin hieman turvallisuusongelmaisena.
satku autoon onko järkeä?
Siinä on kans ns rehellinen ilmoitus.
Miten sulla on hiukset yöllä?Jos haluat kasvattaa niin hiukset eivät saisi olla liian kuivat, koska ne sitten katkeaa helpommin. Keratiinin pitäisi säilyttää kosteutta hiuksessa. Samoin öljyt, esim argan oil.
Mulla on pakaroihin asti pitkät hiukset ja oon miettinyt että jos niitä leikkais vähän, edes alaselkään asti.
Alkaa olemaan jo vähän edessä vessassa ollessa, ja kamppaillessa vaikka vetää ponnarille päälaelle ja letittää sen niin letti jää jumiin välillä esim kainaloon![]()
Pitkään nukuin ihan hiukset auki muttanostelin niitä unissani pään yläpuolelle. Nykyään joko letillä tai sitten ponnarilla niin että koko pituudella on kolme ponnariaMiten sulla on hiukset yöllä?