Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika sama. Tosin ei tarvii kuin yhden kunnon kännin, niin ei pääse taas viikkoon kunnolla sängystä ylös eikä illalla väsytäkään normaalisti.
Josta tuli mieleen.

Hieno termi tuo "rehelliset juopot"
Se alkaa näköjään olla katoavaa kansanperinnettä.

Pikkusalkku hiipii kohti valoisaa tulevaisuutta (kunnes seuraava perseily iskee).

pikku_salkku.webp

Ystävätär oli kahden viikon lomalla. Unirytmi kääntyi niin, että lopulta meni nukkumaan klo 6.30. Hänelle sopisi yötyö.

Jokaisella on oma luonnollinen unirytmi, mutta tavallisesti sitä pitää pakolla muuttaa johonkin suuntaan. Kuitenkin kaikkien vuorokausi on sama 24 tuntia. Yhtään enempää ei aikaa ole, vaikka heräisi klo 5.00.
Itse olen selvästi valoaktiivinen. Nukun talvella enemmän ja pidempään (10-12 tuntia), kesällä unta riittää vähemmän ja herään aikaisemmin auringonpaisteeseen ja linnunlauluun.

Nykyäänhän ei juuri tarvitse herätyskelloa viritellä. Onneksi.

#elakelainen

Aika sama. Tosin ei tarvii kuin yhden kunnon kännin, niin ei pääse taas viikkoon kunnolla sängystä ylös eikä illalla väsytäkään normaalisti.
Oiva esimerkki keskushermostoon vaikuttavan myrkyn rappeuttavasta vaikutuksesta, kun keho totuttelee taas uuteen aivosolujen menetykseen.

oli nimittäin tässä eräällä viikolla eräänä ehtoona kuntoilusalilla yksi joka muodosti ympärilleen massiivisen pahan hajun, oli vähän jopa vaikea hengittää aika-ajoin

Se alkaa näköjään olla katoavaa kansanperinnettä.

onhan se #paikkakunnallakaan ei taida kesäisin puistoissa elää enää yhtäkään pelkkää viinaa vetävä

huomattavan nuorta ja äärinmäisen sekaisin olevaa porukkaa on valtaosa

Kaikki oikea tekeminen kuin myös kaikki yhtään pidemmät foorumiviestit tietokoneella

emmuuten käytä kotona tietokonetta mihinkään muuhun kun tähän ja yhteen seksisivuun ja lippujen ja lappuen ja tuotteiden ostoon netistä, eli mihin pitää jotain kirjottaa

kaikki muu tasku puh.elimellä tai tabletilla (instaram, lehtien luku, yotuben/areenan peilaus tölsyyn, pankkiasiointi)

Arkena käyn nukkumaan 21-22 ja viikonloppuna 23 ja herään usein 6-7 aikaan. Nousen ylös viikonloppuna tuohon aikaan, touhuan jotain ja meen vielä päikkäreille 8-9 aikaan ja nukun tunnin. Hitaat aamut ❤️
Talvisena viikonloppuna aamusta tulet puuhellaan ja takaisin peiton alle lämpimän naisen viereen, ai että. Siinä saattaa aamupala helposti vähän viivästyä 😍

Oiva esimerkki keskushermostoon vaikuttavan myrkyn rappeuttavasta vaikutuksesta, kun keho totuttelee taas uuteen aivosolujen menetykseen.

sanoosin notta yhtä se8n se ruumis on viikonlopun jälkn. vaikka valvoisi täysin selvinpäin molempina ehtoina viiteen

kun taas ei ole yhtäään mitään vaikka nauttii, mutta menee ajoissa nukkumaan

esinmerkki, kahtena viime viikonloppuna olen ollut niin vanha&väsynyt että en ole jaksanu korjaamon GAYkan jälkn. mennä kylän kautta kotiin vaan suoraan, eli olen ollut nukkumassa jo puoliltaöin

ei minkäänlaisia negatiivisia vaikutteita aiheutunut viikonlopuista, verrattuna esinmerkiksi siihen että panee maata noin klo7 aamulla

Viimeksi muokattu:
entä jos se hajupilvi on hien ja paskan ja viinan sekainen?

mieluummin joku hyvä parfyymi mielestäni
Hiki, paska ja viina eivät aiheuta samanlaisia yliherkkyysoireita kuin kemikaalien hajusteet.

Mielestäni itse en haise hieltä, paskalta ja viinalta, vaikka en käytä hajustettuja tuotteita tai hajuvesiä.

Hien, paskan ja viinan hajujen peittely-yritys parfyymien käytöllä viittaa vahvasti vakaviin ongelmiin kyvyssä huolehtia itsestään. Tässä tilanteessa tarvitaan sosiaalityön ja/tai terveydenhuollon interventiota.

Back
Ylös Bottom