Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuljettajattarelle.
Eikö siellä teilläpäin oikeasti näy lanaustilanne netissä?No niin. Sohvapäivystys on avattu. Pitäisi taas pirauttaa paana latukoneen kuljettajattarelle.
Siinäkin on kultainen risti tullut, juuri eilen!
Täällä Vapaassa Kemissä se tulee aika viiveellä, eikä näy online tampparin sijainti, kuten Vuokatissa.Eikö siellä teilläpäin
Päivä on totaalisesti piloilla jos nukkuu yli kahdeksaan.
Wapaaherranelämää on kohta takana 10kk, oon tänä aikana ehkä kahtesti nukkunut yli kahdeksaan.
Vuosilomalla

Jos tarkoitit omaa käyttöä, niin hyväksytään, mutta henk. koht puhelin ei kyllä korvaa tietokonetta missään muussa kuin siinä aivan turhassa netin ja somen läräämisessä, jonka vois yhtä hyvin jättää tekemättä ja katella vaikka taivasta ja lintuja. Kaikki oikea tekeminen kuin myös kaikki yhtään pidemmät foorumiviestit tietokoneella ite.Kyä toi tonnineljäsataa maksoi. Koko rahan väärti. Huikee laite. Mun käytössä korvaa järkkärikameran. Yhtähyvälaatuisia kuvia saa instaan ja kymppikuviks. Seinän kokoisia julisteita ei tuu rintattua. Korvaa myös tietokoneen täysin. Tuosta lukee lehdet, täyttää veroilmoituksen ja turbaatio: mas.
Otan käyttöön illemmalla. Ei jaksa hipelöidä ny.
katso liitettä 261609
Hää täytti just 50v.
View: https://www.instagram.com/reel/C2NmlCqPRc4/?igsh=YmQwcTd5d3V1YnFp
View: https://www.instagram.com/p/C2cnmnRrsH5/?igsh=MXQ4MDByYzMwM2p1bQ==
En tiedä paljonko näissä on filtteriä, mutta mitä mieltä @Max131 jos pitäisi arvioida Hammerscale asteikolla 1-6?
Katsos kun elämme hyvin, hyvin erilaista elämää ja minun ei tarvitse miettiä miten saisin aikani kulumaan. Minulla on lapsi, opiskelen työn ohella toista amk-tutkintoa, okt, mökkejä, metsää, eräilyharrastuksia yms. Lisäksi kun olen selkeästi tehokkaimmillani aamuisin ja hyydyn iltaa kohden, niin pitkään nukkuminen pilaisi päivän. Jos sitä tapahtuisi.tuota en ole ymmärtänyt ikinä
miksi päivä menee pilalle jos nukkuu erinomaiset yöunet?
mitä aamulla on semmoista tekesmitä minkä tekeminen myöhemmin päivällä pilaa sen päivän?
Minulla ei ainakaan mitään

Oon havaannut että itsellä sellainen luonnollinen unirytmi, eli nukkumaan kun siltä tuntuu ja herää kun herää, sattuu osapuilleen aikavälille 23 - 07Minun ei tarvi olla lomalla kun viikko niin unirytmi on jo käännähtänyt useita tunteja eteenpäin, nippa-nappa loppuuvikosta enää ehtii lounasaikaan kylille aamiaiselle
Vuosilomalla ehtii kierähtää helposti jo puolipäivää
olisikin mukava olla joskus niin pitkällä lomalla että rytmi tekisi täyden vuorokauden kierroksen
Pelkkä Crunchy ilman proteiinia. Perus Crunchy ja Geisha Crunchy parhaat.
luonnollinen unirytmi, eli nukkumaan kun siltä tuntuu ja herää kun herää
Aika sama. Tosin ei tarvii kuin yhden kunnon kännin, niin ei pääse taas viikkoon kunnolla sängystä ylös eikä illalla väsytäkään normaalisti.Oon havaannut että itsellä sellainen luonnollinen unirytmi, eli nukkumaan kun siltä tuntuu ja herää kun herää, sattuu osapuilleen aikavälille 23 - 07