IVa
VIP
Vain kalavehkeet vedessä.Ennen vai jälkeen avannon?
Tosin isoimmat tasapainopilkit ja jigit mulla on ihan asiallisen kokoisen tuppimulkun kokoisia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vain kalavehkeet vedessä.Ennen vai jälkeen avannon?
Onneksi: eijjole.
Ihan itseltään näyttää.^ Ari Koivunen?
Osaatko puhua yhtä törkeitä kuin 1600-luvun suomalainen? Pahasuisimmat saavat 9/9 https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009925370.html
En muista koska olisin "jutellut" työajan ulkopuolella (kotia ei edelleenkään lasketa) yhdellekään lajitoverille.onko paha?
onely tutut ja joiden kanssa ”juttelin”, kaikki kolme kolmesta kaljanmyyjästä korjaamolla
En muista koska olisin "jutellut" työajan ulkopuolella (kotia ei edelleenkään lasketa) yhdellekään lajitoverille.
Muttaku käyttää 99% itsepalvelua.Kyllä minä kaupan kassoille kiitoksen sanon.
Minä tämän ensin ajatuksissani vedin, jotta "herran pieksut..."Ps 2. Yksi exä myös. Oli ihan kiva moikata ja muistaa samalla, että herran p.... on ollut suussani![]()
En muista koska olisin "jutellut" työajan ulkopuolella (kotia ei edelleenkään lasketa) yhdellekään lajitoverille.
Tylsä mukahauska vastaus "kaikki mitä kovaa puhutaan""mitä kuuluu"
Muttaku käyttää 99% itsepalvelua.
JOS sellainen on. Lähikaupassa: eijjole. Rismassa ku käyään, niin Nainen on aina minun ja "kassa"neidin välissä ja käyttää nuo vuorosanat, en koe tarvetta toistaa Naisen niskalle niitä. Sillonku sattuu kohdalle niin sitten sanoja toki käytetään. On vaan melko harvinaista, en muista...varmaan tänä vuonna kumminkin.itsepalvelukassojenkinviralliselle valvojallehenkilökunnalle
No sitten vastaat "Aivan Mahtavaa, olutta on ja kaikkee"eihän tuohon voi ikinä rehellisesti vastata
About minun edistyminen laihduttamisessa, jopa vähän parempi.