Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Osaatko puhua yhtä törkeitä kuin 1600-luvun suomalainen? Pahasuisimmat saavat 9/9 https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009925370.html

3/9

tumblr_inline_nt2ut0vmmQ1ra9745_640.jpg

onko paha?

onely tutut ja joiden kanssa ”juttelin”, kaikki kolme kolmesta kaljanmyyjästä korjaamolla
En muista koska olisin "jutellut" työajan ulkopuolella (kotia ei edelleenkään lasketa) yhdellekään lajitoverille.

En muista koska olisin "jutellut" työajan ulkopuolella (kotia ei edelleenkään lasketa) yhdellekään lajitoverille.

no eihän siitä Minullakaan mitään tule, eilenkin meni persiilleen siinä kohdassa kun kysyttiin "mitä kuuluu"

tuollasita ei saa kysyä!

kysykää mieluummin jotain mihin jokainen osaa vastata, esinmerkiksi: otatko kaljan?, satoiko pihalla?, tuuliko? ...

mä vastaan aina "ei mitään ihmeellistä" kun eihän tuohon voi ikinä rehellisesti vastata

Muttaku käyttää 99% itsepalvelua.

Täällä böndellä sanotaan itsepalvelukassojenkin viralliselle valvojalle henkilökunnalle "Hei" ja "Kiitos hei!".
Samoin infotiskin henkilökuntaa tervehditään ohikävellessä, vaikka ei olisi mitään asiaa tiskille.
Useimmiten myös vartija tervehtii jos hän on alle kymmenen metrin päässä. Ja siistijä.

Enkä minä "tunne" ketään heistä, mutta tervehdin tietenkin. 😁

itsepalvelukassojenkin viralliselle valvojalle henkilökunnalle
JOS sellainen on. Lähikaupassa: eijjole. Rismassa ku käyään, niin Nainen on aina minun ja "kassa"neidin välissä ja käyttää nuo vuorosanat, en koe tarvetta toistaa Naisen niskalle niitä. Sillonku sattuu kohdalle niin sitten sanoja toki käytetään. On vaan melko harvinaista, en muista...varmaan tänä vuonna kumminkin.

Back
Ylös Bottom