Itsepalvelussa kiitetään tietenkin itseä.Muttaku käyttää 99% itsepalvelua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsepalvelussa kiitetään tietenkin itseä.Muttaku käyttää 99% itsepalvelua.
Täällä toivotetaan myyjien toimesta hyviä päivänjatkoja, niin vakiovastauksena vaan "kuten myös".Täällä böndellä sanotaan itsepalvelukassojenkinviralliselle valvojallehenkilökunnalle "Hei" ja "Kiitos hei!".
mä vastaan aina "ei mitään ihmeellistä" kun eihän tuohon voi ikinä rehellisesti vastata
mitä kuuluu?
Ei ole kiitoksen arvoinen.Itsepalvelussa kiitetään tietenkin itseä.
koska: tuo kysms on itselle niin vaivaannuttava, niin en muuten ole tainnut ikinä kiusata/vaivata ketään tuolla kysmsksellä
No amerikkalaista hapatustahan se on, how are you? Tarkoitus ei ole listata vaivoja ja sairauksia, vaan kysyä takasin how are you ja siitä sitten höpöhöpö jatkuu sujuvasti.
Tämä esitettiin aikoinaan Kummelissa oikeaoppisena. How do you didliduckingdildo. Tai jotakin sinne päin.Amerikanpettereillähän tuo on lähinnä "moroa" vastaava tervehdys, eikä siihen odoteta oikeastaan edes mitään vastausta.
Amerikanpettereillähän tuo on lähinnä "moroa" vastaava tervehdys, eikä siihen odoteta oikeastaan edes mitään vastausta.
Paitsi että pitää kysyä takaisin, myös enklannissa. =D
View: https://www.youtube.com/watch?v=YK6d5T5CKq8&t=239s
Ei tartte.
Sama se muuten, muttako penkkitulos aina kysytään
Tai "mitäs tässä" sitten tulee yleensä syvä hiljaisuus.mä vastaan aina "ei mitään ihmeellistä" kun eihän tuohon voi ikinä rehellisesti vastata
jäsen V:n tapauksessa haluaa
mä vastaan aina "ei mitään ihmeellistä" kun eihän tuohon voi ikinä rehellisesti vastata
Siteeraa vastauksena Pertti Hynniä:
”En tee penkkipunnerrusta, koska koko luomakunnassa selälleen asettuminen on alistumisen merkki.”