Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mihinkään liittymättä 😆:

FB:ssä tuli eräässä ryhmässä vastaan:
ZyLSDnh.png

Hauska oma reaktio ja oivallus; ensin mietin, että minä en kyllä ole tuollaisia juuri ikinä miettinyt -paitsi että olenpas!

Olen mm. miettinyt, "voinko pukeutua niin tai näin...", "kehtaanko käyttää istuvia vaatteita", etten vaan viesti väärin mitään (erityisesti ammatillisessa kontekstissa tai muutenkaan) ja kaikkea sellaista. Muistan, kun joskus 8 vuotta sitten 10 v. vanhempi työkaveri (nainen) sanoi, että "sulla on hyvä kroppa, sun pitäisi näyttää sitä" (eikä pukeutua löysähköihin vaatteisiin, koska istuvatkin vaatteet voivat näyttää asialliselta).

-Nyt neljäkymppisenä olen itse asiassa ylpeä siitä, että olen ikäisekseni ihan hyvässä kunnossa. Ja näytänkin sitä mielelläni!
Olkoonkin, että nykykunto perustuu aiempiin treenivuosiin ja lähinnä syömisten järkevänä pitämiseen -aktiivista treenaamista ei ole kovin pitkään aikaan tapahtunut. -Mutta hyvinhän sitä on pysynyt kuosissa näinkin. 😅
Tänä vuonna ajattelin silti vähän skarpata treenien suhteen, toivottavasti pysyn terveenä. Ja aion olla jatkossakin silminnähden ylpeä itsestäni!

En tiedä johtuuko siitä, että elämää on vähemmän jäljellä kuin takana, siitä, että alkaa viimeisetkin "kiltin tytön syndrooman" rippeet karista:
Alkaa tuntua siltä ettei enää huvita edes kohteliaisuudesta nöyristellä, "pyydellä anteeksi sitä", että tulee hyvin toimeen tai että on joskus nähnyt vaivaa salilla niin, että se kantaa edelleen. -Tai sitä, jos treenaamiseen panostamisen tuloksena kunto paranee. Wtf, ei mikään asia ilmaiseksi tule. Ja meidät naiset, ainakin oma ikäluokka, on opetettu tietyllä tavalla nöyräksi ja kiltiksi, alkaa jo riittää. Ihana keski-ikä!

Vähän niin kuin tämä nainen, joka julkaisi FB:ssä kuntokuvan ja eikös siitä tullut kateellisilta sanomista. Laittoi uudestaan pari kuvaa tekstillä:

BdJROwv.png

Minä: You go girl!!! 😍

Laskiaispullaa olisin halunnut, mutta oli vaan mantelimössöllä, kuulun hillokerhoon.
Ostin sit Runebergin torttuja ja suklaatia.
Minä tykkään mantelimössöstä. Mielestäni niitä on vähemmän kaupoissa myytävänä ☹
Runebergin torttu on kyllä herkku, jos on vaan kostutettu kunnolla.

Pitääkin panostaa leivonnaisiin nyt. Kahden viikon päästä alkaa Suuri Paasto. Tosin Kaivuriin suunniteltu pizzaretki rikkoo sen komeasti, mutta kilvoittelun ei pidäkään olla liian ankaraa 😇

Olen muuten nyt nähnyt tosielämän "ei koskaan jalkapäivää" -sedän. Kummastuttaa, että jos tykkää treenata ja yläkropan perusteella liha tarttuu, niin miksi ei tehdä mitään pillikintuille 🤔

Ps. Hallilla oli myös suloisia ja reippaita nuorukaisia 😍 Koko nuoriso ei ole pilalla.

Ps 2. Yksi exä myös. Oli ihan kiva moikata ja muistaa samalla, että herran p.... on ollut suussani 🤣

Viimeksi muokattu:
Ps 2. Yksi exä myös. Oli ihan kiva moikata ja muistaa samalla, että herran p.... on ollut suussani 🤣
Tuohan on vain iloinen asia, molemmille 😄

Viikonlopun sosiaalisen elämän (minkä?) kohokohta oli kun tapasin perjantaina kaupassa viiden vuoden takaisen tyttöystävän. Iloisen hymyn perusteella hänkin vielä muistaa ne sunnuntait kun sängystä ei juurikaan ehditty poistua 🙂

Kanssasi samassa taloudessa asuu naisoletettu
Ei se tarkoita että olisi sosiaalista elämää.

e: laskettakoon sosiaalinen elämä kodin ulkopuolella tapahtuviksi kohtaamisiksi lajitovereiden kanssa..eli minulla tyyliin "tuolta oon leikannu senjasen murtuman" "tuolla on selkä paskana" "tuon muksulla oli sitä ja tätä" jne e2: siis ajatuksissa, ei nyt sentään kellekään puhuta?

Siis onko mulla dieetti liian kovilla vai ns. Väärät mössöt koneessa kun jalkapäivä oli tänään ja jaksoin tehdä tasan 2 liikettä, toista 4 ja toista 6 sarjaa. Nyt makaan sohvalla kotona invalidinä. Miten muistelen että ennen joku vähintään 5 liikettä ja työstösarjat loppuun... Ei vaan kykene, ikä?

Back
Ylös Bottom