maltsu
VIP
Muistakaapa kaikki iloiset veronmaksajat, että Sylvin eläke nousee tammikuussa 5,9%.
Mitenkäs asumistuki kun oli paljon puhetta että julma sinimusta hallitus leikkaa niitä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistakaapa kaikki iloiset veronmaksajat, että Sylvin eläke nousee tammikuussa 5,9%.
Monessa organisaatiossa voi olla ja onkin viikon-parin varoaika ennenkuin mitään tekstiä siirtyy kantaan. Ehtii tarkistamaan sanellut+kirjoitetut tekstit (teoriassa) ja korjaamaan jos tarvetta (ei kumminkaan ehdi). Jossain paikoissa jos esim torinlaidalla kirjoittaa tekstit itse "valmis moodiin" ne siirtyvät sinne about saman ja tien.ei ole kantaan tullut vielä mainintaa
Hiljaista on:Asiasta toiseen, oliko pakkiksella mitään sijoitus/säästö osiota vai onko noi aina vähä sellasia sisäpiirin juttuja et ei hyvistä vinkeistä tule muita vinkata. Itse koitan nyt vähän hajauttaa vähäisiäkin säästöjä niin mielenkiinnolla seurailis järkikeskustelua aiheesta.
No tässä ketjussahan useampi harrastaa tota osakevempulointia, mihin ei itellä riitä aika ja mielenkiinto, mutta minusta kaikista helpoin on, kun sijoittaa säännöllisesti vähän useampaan indeksi- tai säästörahastoon. Rahastot kun vielä kattoo, että olisivat järkeväkuluisia, sijoittavat vähän eri toimialoihin ja olisivat maantieteellisesti edes osittain eri markkinoilla, niin ei kai tuolla pitäs kauhean pahasti mennä vikaan.Asiasta toiseen, oliko pakkiksella mitään sijoitus/säästö osiota vai onko noi aina vähä sellasia sisäpiirin juttuja et ei hyvistä vinkeistä tule muita vinkata. Itse koitan nyt vähän hajauttaa vähäisiäkin säästöjä niin mielenkiinnolla seurailis järkikeskustelua aiheesta.
Sama elinkaaren vaihe kuin 100tkm ajetulla Klonkswagenilla tai 3-4v ikäisellä sähköautolla.325000 km ** Vähän ajettu
On se tommoseksi325000 km ** Vähän ajettu